Gå til innhold

vannkjøling av HPxw8000 og x800xl.

Anbefalte innlegg

ja har fått en workstation fra min bror, som MÅ vannkjøles, den kan ikke overklokkes, så derfor går jeg for max stillhet istedenfor, de cpu viftene som er i den bråker noe infernalsk, så her må det inn stillere saker.

har i utgangspunktet tenkt å bruke zalman settet, trenger 2 cpu kjølere, da boksen har to cpuer. passer zalman på xeon cpuer? har ikke anelse på socket, da dette er min første intel noensinne. hvilken vannblokk til skjermkortet passer best sammen med zalman? synes zalman sin gpu blokk er litt..."ikke stili nok" synes kjølere skal se ut som de funker , og ikke bare være en liten aluklump med hull i.

skjermkortet kan jo klokkes så hva er best da?

en ting til, det er en pussig metallgreie på siden av den øverste cpuen, med greier rundt , ser ut som en varm dings, trenger den kjøling hvis jeg monterer vann istedenfor de luftkjølerene som er nå, den ene kjøleren blåser jo luft mot den metalldingsen så?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:blush:

glemte linken..

Mente såklart her.

Edit:

Altså, med dette som utgangspunkt;

hvilken vannblokk til skjermkortet passer best sammen med zalman? synes zalman sin gpu blokk er litt..."ikke stili nok" synes kjølere skal se ut som de funker , og ikke bare være en liten aluklump med hull i.

skjermkortet kan jo klokkes så hva er best da?

. Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...