chris Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som vet om en film ala Fight Club? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det kommer an på hvordan "a là". Fight Club er temmelig unik, men det finnes selvfølgelig filmer som har like elementer/lignende fortellerteknikk. Sjekk her, til å begynne med. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 noe ala fight club, hva tenker du på da, tenker du på suprise ending er det flere filmer som kanskje passer. The Usual Suspects, veldig bra film med suprise ending Twelve Monkeys The Sixth Sense som gikk på kino i norge samtidig med fight club Lenke til kommentar
ttd Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Temmelig banalt, men sjekk de andre filmene regissøren har lagd. http://imdb.com/name/nm0000399/ Har selv sansen for The Game, Panic Room og Se7en(vel, d'uh). Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Så Se7en i går. Ikke like god som Fight Club, men en fullverdig thriller. Forøvrig synes jeg ingen filmer i sjangeren kommer opp mot Fight Club. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Så Se7en i går. Ikke like god som Fight Club, men en fullverdig thriller. Forøvrig synes jeg ingen filmer i sjangeren kommer opp mot Fight Club. The Game er vel ganske lik Fight Club til tider, om enn ikke like bra. Har også en morsom plot-twist :] Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Så Se7en i går. Ikke like god som Fight Club, men en fullverdig thriller. Forøvrig synes jeg ingen filmer i sjangeren kommer opp mot Fight Club. The Game er vel ganske lik Fight Club til tider, om enn ikke like bra. Har også en morsom plot-twist :] The Game er neste på lista Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Det kommer an på hvordan "a là". Fight Club er temmelig unik, men det finnes selvfølgelig filmer som har like elementer/lignende fortellerteknikk. Sjekk her, til å begynne med. Tenker ikke på noe som skal komme opp mot Fight Club på den måten, Det regner jeg med at jeg aldri kommer over. Tenke på litt sånn "Underground" på samme måte som Fight Club. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Underground? Define=1 please. Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Underground? Define=1 please. miljø Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Memento og The Machinist har vel begge likhetstrekk. I allefall sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå