Acrid Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En eller to milde personlighetsforstyrrelser. Hahaha, denne sier jeg meg faktisk helt enig i. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 -Søt (søt slår sexy anytime)-Ha egene meninger, kan tenke selv -Kan diskutere de store sprørsmålene WORD.... Søt er mye bedre enn sexy, men det aller beste er begge deler... Jeg er litt filosofisk av og til, så det er viktig å kunne prate om sånne ting. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal vi se. 1. Må like meg 2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) 2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb. Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden Det er trist EDIT: og han er egentlig ferdig kl fem Endret 22. september 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ok, liten oppdatering: - Skjønne at underteknede faktisk har en vennekrets han liker å være sammen med. - Innse at grining og andre emosjonelle utbrydd er totalt uakseptabelt. - Akseptere at gutter liker ninjaer, vikinger og pirater. - HUMOR! Sorry at jeg sier det, men jenter: DERE FINNES IKKE MORSOMME! EOD! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Spørsmål til dere jenter her: Er det et minimumskrav uansett av gutten er eldre? (har ikke leste hele tråden) Det viktige er jo at en liker han. Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 At hun liker meg Det er det som betyr mest, og det som er vanskeligst å få til for meg... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 - Akseptere at gutter liker ninjaer, vikinger og pirater. Meget viktig. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ok, liten oppdatering: - Skjønne at underteknede faktisk har en vennekrets han liker å være sammen med. - Innse at grining og andre emosjonelle utbrydd er totalt uakseptabelt. - Akseptere at gutter liker ninjaer, vikinger og pirater. - HUMOR! Sorry at jeg sier det, men jenter: DERE FINNES IKKE MORSOMME! EOD! Det er FOTM for jenter å digge ninjaer, vikinger og pirater. Dessverre er det flest som digger pirater, teit at de er de dvaskeste. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 -Kan diskutere de store sprørsmålene Sikker på det? har enno til gode å møten en fyr som ikke skriker opp om kristendom og preking med en gang du nevner noe om f.eks. liv etter døden, hvorfor er vi her? Lenke til kommentar
hunters Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 De egenskapene den som jeg faller for har.... Men som oftest faller jeg for feile jenter, altfor ja bra for meg... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har egentlig ikke så mange krav, vet egentlig ikke hva jeg ser etter. blir jeg forelsket så blir jeg det, men hun må være pen, sånn er bare jeg Lenke til kommentar
hunters Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har egentlig ikke så mange krav, vet egentlig ikke hva jeg ser etter. blir jeg forelsket så blir jeg det, men hun må være pen, sånn er bare jeg JA, pen er jo alltids bra.. fin form, vakre øyne, lepper og neseparti veldig viktig.... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har egentlig ikke så mange krav, vet egentlig ikke hva jeg ser etter. blir jeg forelsket så blir jeg det, men hun må være pen, sånn er bare jeg JA, pen er jo alltids bra.. fin form, vakre øyne, lepper og neseparti veldig viktig.... smak og behag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb. Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden Ski Jump er avhengighetsdannende da... Det var stort sett det eneste spillet jeg spilte på TG 05. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har det vært nevnt (?) : - Aksepterer at man kan sitte timevis foran pc'en uten å kalle deg barnslig osv. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb. Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden Ski Jump er avhengighetsdannende da... Det var stort sett det eneste spillet jeg spilte på TG 05. Og vi spilte Ski Jump v. 2 på skolen i fjor, flere ganger om dagen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb. Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden Ski Jump er avhengighetsdannende da... Det var stort sett det eneste spillet jeg spilte på TG 05. Han kunne spilt det hjemme poenget var at han ikke ville dra hjem Og da er noe galt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Forresten, skulle ønske jeg var homofil, men fremdeles skikkelig maskulin. Det har nemlig en rekke fordeler: - Kjæresten din kjøper øl hele tiden. - Fotball på TV'n, kald pils og pizza i ovnen er lørdagsrituale. - Slipper å se girlflicks på DVD eller på kino. Go Arnold! - Slipper alt styret med bursdager, jubileum og lignende. - Du blir ikke lengre invitert til langdryge familiemiddager. - Av en eller annen grunn så tror jeg andre menn er gode i senga da de har skikkelig kjennskap til penis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå