Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Umiddelbart; OK utseende.. Og gjerne yngre Etter hvert; Bra humor Noen (trenger ikke være mange) felles interesser slik at det går an å finne på ting sammen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hey, jeg er ung! Pick me! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Umiddelbart;OK utseende.. Og gjerne yngre Jeg er yngre enn deg Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hmm, kom på noe... Røyk og alkohol tolereres ikke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ja men han mkke tru han er så tøff bare han har inn en naken dame på forumet! Hva er problemet? Kjente du at buksene ble litt trange? Du vet bibelen vet råd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Umiddelbart;OK utseende.. Og gjerne yngre Etter hvert; Bra humor Noen (trenger ikke være mange) felles interesser slik at det går an å finne på ting sammen Jeg har ikke arr = OK utseende Du er eldre enn meg Jeg kan mange vitser = Bra humor Du henger på HW, jeg henger på HW = felles interesse I'm your man Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er en måned eldre, men jeg er en jævel å fake visakort. Så hvis noen spør så kan vi si jeg er født i 87" Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Umiddelbart;OK utseende.. Og gjerne yngre Etter hvert; Bra humor Noen (trenger ikke være mange) felles interesser slik at det går an å finne på ting sammen To år mellom oss, beibi! Jeg ser OK ut (eller bedre, hvis du vil) Jeg kan le av alt! Liker du også å tenne på bensinstasjoner?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Og gjerne yngre Så det finnes jenter som synes det er ok, eller til og med liker at guttene er yngre enn dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg kan le av alt!Liker du også å tenne på bensinstasjoner?? Vi skal lett på date Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) -Aksepterer meg/liker meg for den jeg er. altså tåler en del pc. -Søt -Sjarmerende -morsom -at hun har det lille extra som gjør at jeg faller for henne (eneste som egentlig teller) Gidder ikke ha så mye krav til kjærste da man sjelden finner noen som er perfekt alikevel. Endret 22. september 2005 av bugbear Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 smårips_eier: Uss da, hold deg borte fra disse småguttene. Nei, det er nok best at du velger en som gjerne er 2-3 år eldre enn deg...en kjekk, skjeggete ninjaviking som meg Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg kan le av alt!Liker du også å tenne på bensinstasjoner?? Vi skal lett på date Jeg liker Shell-bål best... Eller er du kanskje litt mer sånn Esso-type? Glint: allerede hvitt skjegg? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Mine krav Sjarmerande. Søt. Omtenksom. Trofast. Ærleg. God humor. Helst ikkje røyka, men kan aksepterast. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Spørsmål til dere jenter her: Er det et minimumskrav uansett av gutten er eldre? (har ikke leste hele tråden) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Spørsmål til dere jenter her: Er det et minimumskrav uansett av gutten er eldre? (har ikke leste hele tråden) Nei! Nei! Nei! Overhodet ikke Fortrinnsvis yngre... og nei, jeg er ikke den eneste jenten som er sånn... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Har egnentlig ikke noen krav til kjæreste. Om noen i det hele tatt gidder å se min vei så vil det være som et solskinn i hjertet mitt i de neste tusen årene. Nok whining. Her er listen over dame som jeg med størst sannsynlighet ville falle for: -Søt (søt slår sexy anytime) -Ha egene meninger, kan tenke selv -Kan diskutere de store sprørsmålene -Skikkelige interesser. Besøke venner, feste og høre på topp20 er ikke skikkelige interesser. Men når sant skal sies så hadde jeg sikkert falt for Helga på 220kg med hår på ryggen om hun hadde gitt meg oppmerskomhet. Endret 22. september 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 -Skikkelige interesser. Besøke venner, feste og høre på topp20 er ikke skikkelige interesser. Jeg takler ikke jenter, eller folk generelt, som ikke har skikkelige interesser. Evig enig der. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 - jobbe mye, jeg orker ikke se henne hele tiden. -rik -skaffe meg mat, både betale for den og få en eller annen til å lage den Det var alt jeg ønsket meg. Om det er noen som oppfyller kravene så bare si ifra. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En eller to milde personlighetsforstyrrelser. Voldelige tentenser. Headshot skillz eller noe annet i den retningen. IKKE IKKE IKKE depresjon eller en annen alvorlig diagnose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå