Gå til innhold

Dine krav til kjæreste?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Jeg må legge til noe: Foreldrene må være snille!

Hehe.. så du velger dame ut i fra hvordan foreldrene er? Hvordan greier du egentlig det? Som oftes vil man ikke møte foreldrene heeelt på første daten akkurat.

Nei men man merker vel ikke om dama har f.eks tohundre katter hjemme heller på første date ;)

Vel.. Foreldre er noe man ikke velger selv. Det er jo ikke foreldrene du skal bli sammen med heller.

Hehe, var bare en liten spøk.

 

Jeg har vært ilag med jenter som har hatt politi som foreldre, funket heller dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja uff, grinejenter er forferdelige. Jenter som gråter når de har grunn til det er søtt, men jenter som gråter fordi de ikke rakk bussen osv. er bare patetisk.

 

Dickslap incoming!

Har du stor nok tiss til det da? :tease::tease:

 

Ingen liker vel grinunger. Men hva er egentlig søtt med en jente som griner? Snørr og tårer om hverandre. Mmm!

Lemmet mitt er av episke proporsjoner ;)

Lenke til kommentar
har man ikke 29 kromosoner? dawns folk har 28 isåfall.

46. Ikke millioner.

 

Edit: Eller milliarder som han sa.

Plz, skjønn hva jeg sier da...

 

Vi har 46 kromosomer i HVER J*VLA CELLE I HELE KROPPEN...

 

og jenter har 2 X-kromosomer i hver jævla celle... dvs 2 ganget med antallet celler i kroppen = antallet X-kromosomer i kroppen...

 

Dette gikk way off-topic, hvis det var noe mer, kan vi ta det i siste ordet (er egentlig dritredd den tråden, for det skrives så J*VLIG mye der, og det virker ikke som om det er system i det hele tatt... sånn, nå fikk jeg det ut)

Lenke til kommentar

Bah. Jeg tror egentlig at man kan stille så mange krav man bare vil, men en vakker dag møter man noen som overhodet ikke er slik man vil hun/han skal være, og faller pladask uansett... Uansett;

  • Selvsikker
  • Søt (ærlig talt, ingen blir sammen med noen som de ikke syns er søte. Det betyr riktignok ikke at man er sammen med en supermodell, men hva du syns er alt som betyr noe).
  • Meget god sans for humor
  • Kunne lage liv, men samtidig like å ta det helt rolig
  • Ha en smule interesse for politikk

Lenke til kommentar
For min del vet jeg at det er viktig å se litt av meg selv i kjæresten min.

Oh my God, NO!

Det hele "opposites attract"-greiene tilhører såpeoperaer.

Må si meg enig der.

Var sammen med ei jente, og hadde ingenting til felles. Det gikk ikke så bra, for å si det slik.

Lars, wh1te skrev at han ville si litt av seg selv i kjæresten og ikke en kopi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...