Furyfax Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Mine krav: Selvtillit Morgengretten Egne meninger kranglefant Kverulant søt kjærlig omtenksom trofast ikkje sjalu være beste buddy ha lange dype,kverulerende og irreterende diskusjoner med glad i meg Og alle disse "kravene" oppfyller min kjære søte hanne! Endret 19. september 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er da et par ting som er vikitg for meg: - At jeg blir forelsket i dama og glad i hun - At vi kan stole på hverandre i de aller fleste sammenhenger - At vi kan snakke om de aller fleste ting Så er det de punkta andre forum brukere har ramset opp... snill, pen, har humor og alt det andre Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva er galt med klær fra freetex? Spør JoachimR Vel så lenge hun hater Sandra Bullock filmer så er det greit. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg må legge til noe: Foreldrene må være snille! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 skal vi se, har aldri hatt kjæreste (har ikke brukt tid på sånt) men her er min liste helt ok utseende sikker og åpen om ting hyggelig god humor respektfull allminnelig renslig ting som er bonus, men ikke avgjørende samme musikksmak som meg ikke røykende musiker Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg må legge til noe: Foreldrene må være snille! Hehe.. så du velger dame ut i fra hvordan foreldrene er? Hvordan greier du egentlig det? Som oftes vil man ikke møte foreldrene heeelt på første daten akkurat. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg må legge til noe: Foreldrene må være snille! Hehe.. så du velger dame ut i fra hvordan foreldrene er? Hvordan greier du egentlig det? Som oftes vil man ikke møte foreldrene heeelt på første daten akkurat. Nei men man merker vel ikke om dama har f.eks tohundre katter hjemme heller på første date Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 - to X kromosoner Så, du vil ha et encellet vesen? Alle mennesker har milliarder av X-kromosomer Vel, nå skal ikke jeg komme her og skryte på meg at jeg er biologinerd, men men... Mine krav: -Bra utseende -En del av de samme interressene som meg -Sporty - hun må bli med på skitur, tur i fjellet, kajakktur, joggetur o.l... -Jeg tåler ikke bergensere - sorry, men det er sant -Må være omtrent på intellektuelt nivå med meg, så blir det lettere å snakke sammen. -Være initiativrik -Ha sans for humor - hun behøver ikke nødvendigvis være så veldig skøyeraktig hele tiden, men en gang i blant og allerhelst i fylla. Men aller viktigst: Det må være gjensidig kjærlighet... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 -Sporty - hun må bli med på skitur, tur i fjellet, kajakktur, joggetur o.l... Og hvis ikke vraker du henne på dagen ? Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nå kommer jeg aldri til å få en kjæreste siden jeg er en stor drittsekk. Vel, det finnes jo folk som liker <dittsekker> også da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 - to X kromosoner Så, du vil ha et encellet vesen? Alle mennesker har milliarder av X-kromosomer Vel, nå skal ikke jeg komme her og skryte på meg at jeg er biologinerd, men men... Biologinerd? Javel, men da burde du visst at hunkjønn har to X-kromosomer og hankjønn et X- og et Y-kromosom. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kort og godt betyr utseende alt. Min kone skal være dame i selskap, kokk på kjøkkenet og hore i senga .D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 har man ikke 29 kromosoner? dawns folk har 28 isåfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) har man ikke 29 kromosoner? dawns folk har 28 isåfall. 46. Ikke millioner. Edit: Eller milliarder som han sa. Endret 20. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 har man ikke 29 kromosoner? dawns folk har 28 isåfall. 46. Ikke millioner. Edit: Eller milliarder som han sa. så dawnsere (no offense) har 45? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 - synes b0g.org er en vakker ting.- skrur av tv'n når Sean Paul kommer på. - Lar deg sove etter du har gitt henne kjærlighetsstaken. - Ikke gråter, jeg HATER emo-jenter. - Lar deg se på fotball, drikke øl og være med gutta. - Når du ber henne ta posen over hodet så imøtekommer hun ditt ønske. Enig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg må legge til noe: Foreldrene må være snille! Hehe.. så du velger dame ut i fra hvordan foreldrene er? Hvordan greier du egentlig det? Som oftes vil man ikke møte foreldrene heeelt på første daten akkurat. Nei men man merker vel ikke om dama har f.eks tohundre katter hjemme heller på første date Vel.. Foreldre er noe man ikke velger selv. Det er jo ikke foreldrene du skal bli sammen med heller. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja uff, grinejenter er forferdelige. Jenter som gråter når de har grunn til det er søtt, men jenter som gråter fordi de ikke rakk bussen osv. er bare patetisk. Dickslap incoming! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja uff, grinejenter er forferdelige. Jenter som gråter når de har grunn til det er søtt, men jenter som gråter fordi de ikke rakk bussen osv. er bare patetisk. Dickslap incoming! Har du stor nok tiss til det da? Ingen liker vel grinunger. Men hva er egentlig søtt med en jente som griner? Snørr og tårer om hverandre. Mmm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå