Papillon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Like henne Jenter er så forskjellige at det er bare dumt å sette seg forhåndsbestemte idealer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dette er rett og slett og grave i privatlivet til folk. Det er akkurat samme som om jeg lager en topic om; "Hvilken kondomer bruker dere?". Det er HEEELT idiotisk. Du er ikke tvungen til å svare eller å lese tråden vettu. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 - Intelligent - Snill/Omtenksom - Trofast - Romantisk - Impulsiv - Morsom Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 -Ikke tøs ... Det viktigste er at jeg er forelsket i han. Men han burde ha en grei musikksmak, ikke ha noe imot at andre liker bøker, like data og forstå at jeg har et anderledes språkbruk enn de fleste andre. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 1. Å greie å tenke selv. 2. Trofast. 3. Ærlig 4. Åpen 5. Omtenksom 6. Nok felles interesser Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hmm. Egentlig er jeg ikke kravstor. Bare kvinnen ikke oppfører seg som et helvete, og ser ut som et traktordekk, så er jeg fornøyd. det er ikke ofte jeg blir betatt, dvs. at jeg er kresen. Endret 19. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Må være: - Fin - Ikke billig - Omtenksom - Intelligent - Ærlig - Humoristisk - Sjarmerende Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kan jo korte det ned til et krav: Jeg skal väre forelsket i henne. Og litt mere detaljert: for at jeg skal forelske meg sä trengs det et pent smil, muligheten for dypere samtaler, ärlighet ikke minst! Eneste fysiske krav er at hun er ca. like aktiv som meg +-. Og det gjelder selv om hun er ei flis fra för av. Siden trening er psyksik sundt! Og for mye er sykt.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 -Ærlig -Intelligent -HA EGNE MENINGER. (Orker ikke: "Meg: Hei, skal vi finne på noe i dag da? Hun: Ja, sikkert det, samma for meg;)") -Må tåle morratrynet hennes. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 snill omtenksom humoristisk ærlig sjarmerende Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) SYYYK humor Nogen lundene pen Ikke "fjortis" Snill Forstå mine data-behov like meg Sikert noe jeg her glemt, men er vell hovedsakene EDIT: akkurat som anne i c Endret 19. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Mine kriterier: Kjærlig og kosete - må like å stryke meg på magen osv. Average utseende, trenger ikke være kjempepen for å smelte meg, men selvfølgelig skader det ikke. Ikke gjerrig - må like å spandere litt (og får selvfølgelig tilbake:D) En som lytter til meg og virkelig mener at det jeg sier er interessant En jeg kan være sammen med hver dag uten å bli lei av Intelligent Morsom! VIKTIG! Glad i sex Ikke storspiser Trofast (er så DRITTLEI utroskap!!) Ikke eiesyk.. orker ikke flere sjalu gutter Ikke så vanskelig å oppfylle. Endret 19. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Mine kriterier:Kjærlig og kosete - må like å stryke meg på ryggen osv. En som lytter til meg og virkelig mener at det jeg sier er interessant Trofast (er så DRITTLEI utroskap!!) Legger også til desse kriteriene, endrer stryke på magen til å bli klødd på ryggen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen var redde for at de hadde "ødelagt hele tråden" med off topic snakk. Derfor tok en snill moderator og fjernet alt sammen. I samme slengen forsvant noen poster som diskuterte om dette var en OK tråd eller grafsing i folks privatliv. Slikt tar man med moderator, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 -bra utseende -morsom -utadvendt -kosete -snill -noenlunde smart (minst 3 i snitt ) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Attraktiv (gjerne på sin egen måte) Smart Morsom Alt annet er en "bonus". (Ikke det at jeg i det hele tatt klarer å skaffe meg en kjæreste som fyller de få kravene jeg har da men. ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 - synes b0g.org er en vakker ting. - skrur av tv'n når Sean Paul kommer på. - Lar deg sove etter du har gitt henne kjærlighetsstaken. - Ikke gråter, jeg HATER emo-jenter. - Lar deg se på fotball, drikke øl og være med gutta. - Når du ber henne ta posen over hodet så imøtekommer hun ditt ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå