GhOZZZZt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hmmm, mine krav? Tja si det Vel, får vel prøve å sette opp en liste. Skal sies at jeg er åpen for det meste(les:litt orginalitet er foretrukket): - Humor. Da jeg neppe er den morsomste personen å komme over, hadde det ikke skadet om fikk meg til å le. - God musikksmak. Som de fleste av dere sier, lite eller ikke noe musikk som faller under topp-20 kategorien, og får guds skyld ikke rap.... - reflektert og intelligent. - kunne prate om alt under himmel og jord(Erm... dvs. kunne tåle å høre på alle de rare tankene jeg har som svirrer oppe i hodet mitt) - Pent ytre er ikke å forakte, men alt er tross alt relativt - Smile og være glad(iblant) Var vel stort sett det jeg ser etter i en jente. Vil ikke si at jeg stiller for urealistiske krav i grunn. Så my significant other er nok der ute et sted, ja. Endret 29. september 2005 av GhOZZZZt Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hun må være lavere og lettere enn meg. (et kompleks jeg har) Pene øyne og munn er viktig. I det hele tatt bør hun se ut som ei skikkelig jente. Og da mener jeg at hun ikke bør ha kort hår o.l! Det er for gutter! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hun må være lavere og lettere enn meg. (et kompleks jeg har)Pene øyne og munn er viktig. I det hele tatt bør hun se ut som ei skikkelig jente. Og da mener jeg at hun ikke bør ha kort hår o.l! Det er for gutter! jeg har minst 5 ganger så langt hår som kjæresten min. funker fett det Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 #Minne meg på hvorfor jeg er i live. (den siste var romantisk var den ikke? ) Og som Iversen sier: Hun bør være mindre enn meg... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har allerede funnet jenta i mitt liv Forlovet oss i Juli...elsker alt ved henne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sidious: Koselig, gratulerer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 LarsP: Takk, takk. Nå venter jeg bare på at hun kommer tilbake, hun satt kurs mot Japan for omtrent 2 uker siden (utvekslingsstudent), og er ikke tilbake för den fjerde februar. Savner henne noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 hun må være lavere og lettere enn meg. (et kompleks jeg har)Pene øyne og munn er viktig. I det hele tatt bør hun se ut som ei skikkelig jente. Og da mener jeg at hun ikke bør ha kort hår o.l! Det er for gutter! jeg har minst 5 ganger så langt hår som kjæresten min. funker fett det hey, så lenge det samme kan sies om redskapen.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 hun må være lavere og lettere enn meg. (et kompleks jeg har)Pene øyne og munn er viktig. I det hele tatt bør hun se ut som ei skikkelig jente. Og da mener jeg at hun ikke bør ha kort hår o.l! Det er for gutter! jeg har minst 5 ganger så langt hår som kjæresten min. funker fett det hey, så lenge det samme kan sies om redskapen.. Hvis du tenkte på 5 ganger lengre penis en klitoris så blir det i de fleste tilfeller ikke serlig mye å skryte av Og hvis det faktisk skulle bli noe å skryte av så hadde jeg villet sendt dama til noen forskere ellerns... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hun må: ha ett snev av selvironi være litt rar og tullete ha en søt nese være omtenksom være kosete like meg^^ Endret 1. oktober 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hun må også være: må være seriøs med det hun driver med være litt sær slik som meg Ha en vis peiling og interesse for fotball like å reise Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Krav: Minst like sær personlegheit som meg Lik musikksmak (fordrar ikkje damer som kun hører på hip-hop og/eller trance/dance) Ikkje for grunn, ikkje for dyp. Vanskelig balansegang, men dei finns Helst blond. Vanskelig å samkjøre med forrige punkt, men det går. Ho må være fornøyd med sin egen kropp, og det må eg òg Ikkje for travel, det *må* være mulig å holde kjeft i 10 minutt uten å bli rabiat Ikkje for stille heller. Her kjem balansegangen inn igjen :-P Må ha visse fellestrekk med meg personlegheitsmessig Endret 4. oktober 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Likte Aero sin veldig godt..så skjønt :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 rart men hun minnet meg om dama mi, og hun er faktisk 1 uke eldre enn meg, men mye barnsligere enn meg. og fryktelig kosete i senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå