Gå til innhold

Dine krav til kjæreste?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste, ja, men ikke alle, dessuten er jeg etter all sannsynlighet vesentlig mer utrent enn den som måtte vise seg som motstander, så jeg foretrekker stort sett å prøve å unngå slike situasjoner.

Musikkinnsikt litt utover topp 20 tror jeg er et krav fra min side, ellers blir det mange utålelige stunder.

Lenke til kommentar
De fleste, ja, men ikke alle, dessuten er jeg etter all sannsynlighet vesentlig mer utrent enn den som måtte vise seg som motstander, så jeg foretrekker stort sett å prøve å unngå slike situasjoner.

så, det du sier er at viss noen er slem med dama di så er du plutselig borte? :p

on topic: Må ha stil, jeg ville helst ikke gi klesråd til kjæresten min...

Lenke til kommentar
så, det du sier er at viss noen er slem med dama di så er du plutselig borte? :p

Nei, jeg liker å innbille meg at jeg er forholdsvis godhjertet, snill og selvoppofrende, så jeg tror og håper jeg ville håndtert situasjonen litt bedre enn som så, men jeg ville vel heller prøvd å ikke komme opp i situasjonen i utgangspunktet.

Enig med punktet ditt om å ha en viss stil, det er helt greit å shoppe litt med venninner, men det går en grense der, vet ikke om jeg hadde klart noen som er helt blanke på det området.

Lenke til kommentar
Nei, jeg liker å innbille meg at jeg er forholdsvis godhjertet, snill og selvoppofrende, så jeg tror og håper jeg ville håndtert situasjonen litt bedre enn som så, men jeg ville vel heller prøvd å ikke komme opp i situasjonen i utgangspunktet.

ja, så klart. bare småtuller litt med deg ;)

on topic: komme med fine kommentarer, når jeg minst venter det.

Være ærlig og si hva han har på hjertet viss det skulle være no.

good looking(må kunne vises frem)

Oppdatert og verdensvant

snill, litt i vartfall

Lenke til kommentar

Jeg tok absolutt spøken din Hanne, men begynner nesten å bli litt redd for at du kanskje hadde et poeng, jeg føler meg faktisk ikke helt trygg på hva jeg ville gjort, for alt jeg vet er det godt mulig jeg ville fått panikk. Eh, ja, i og med at jeg nå driver med så fin antireklame for meg selv er jeg vel ikke den rette til å stille noen særlig videre krav, men jeg er da ærlig, i det minste? ;) Ærlighet er definitivt et krav, men egentlig mest av en selvfølge.

Lenke til kommentar
Jeg tok absolutt spøken din Hanne, men begynner nesten å bli litt redd for at du kanskje hadde et poeng, jeg føler meg faktisk ikke helt trygg på hva jeg ville gjort, for alt jeg vet er det godt mulig jeg ville fått panikk. Eh, ja, i og med at jeg nå driver med så fin antireklame for meg selv er jeg vel ikke den rette til å stille noen særlig videre krav, men jeg er da ærlig, i det minste? ;) Ærlighet er definitivt et krav, men egentlig mest av en selvfølge.

Ærlighet varer lengst...

Lenke til kommentar

OOhh.. følge trenden:

the list!

#Lese bøker

#Like musikk (ingen rap eller top20 guffe)

#Humor, gjerne av den morbide sorten.

#Gå ann å snakke med om det meste. Vise interesse for verden rundt seg.

#Filosofisk annlagt

#Holde et minimum av teknisk forståelse

#Le mye

#Smile mye

#Utseende må harmonere. alle trekk må og kroppsdeler må "passe sammen".

#Minne meg på hvorfor jeg er i live.

(den siste var romantisk var den ikke? :green: )

Ingen urealistiske krav i grunn, nå er det bare å finne henne.

jeg tror hun er grønnøyd, men er ikke helt sikker ennå.

You'l know when i do.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...