Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Vel der forsvant det lille jeg hadde av matlyst... ONTOPIC: - Hun skal være en kløpper til og steike biff til meg. hmmm jeg hadde vist fortsatt matlyst, what do u know! Endret 28. september 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 enig. skal være sånn at du føler deg trygg atmed han også og ikke trenge bekymre deg for at du må beskytte han Den må jeg visst sette opp på listen over ikke-eksisterende egenskaper ved meg selv. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Å kom igjen, alle klarer å fyre et kne opp mellom beina på utrente folk. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 De fleste, ja, men ikke alle, dessuten er jeg etter all sannsynlighet vesentlig mer utrent enn den som måtte vise seg som motstander, så jeg foretrekker stort sett å prøve å unngå slike situasjoner. Musikkinnsikt litt utover topp 20 tror jeg er et krav fra min side, ellers blir det mange utålelige stunder. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 De fleste, ja, men ikke alle, dessuten er jeg etter all sannsynlighet vesentlig mer utrent enn den som måtte vise seg som motstander, så jeg foretrekker stort sett å prøve å unngå slike situasjoner. så, det du sier er at viss noen er slem med dama di så er du plutselig borte? on topic: Må ha stil, jeg ville helst ikke gi klesråd til kjæresten min... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 så, det du sier er at viss noen er slem med dama di så er du plutselig borte? Nei, jeg liker å innbille meg at jeg er forholdsvis godhjertet, snill og selvoppofrende, så jeg tror og håper jeg ville håndtert situasjonen litt bedre enn som så, men jeg ville vel heller prøvd å ikke komme opp i situasjonen i utgangspunktet. Enig med punktet ditt om å ha en viss stil, det er helt greit å shoppe litt med venninner, men det går en grense der, vet ikke om jeg hadde klart noen som er helt blanke på det området. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nei, jeg liker å innbille meg at jeg er forholdsvis godhjertet, snill og selvoppofrende, så jeg tror og håper jeg ville håndtert situasjonen litt bedre enn som så, men jeg ville vel heller prøvd å ikke komme opp i situasjonen i utgangspunktet. ja, så klart. bare småtuller litt med deg on topic: komme med fine kommentarer, når jeg minst venter det. Være ærlig og si hva han har på hjertet viss det skulle være no. good looking(må kunne vises frem) Oppdatert og verdensvant snill, litt i vartfall Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 good looking(må kunne vises frem) Pøh, jeg tror du gjemmer dem i skapet! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 good looking(må kunne vises frem) Pøh, jeg tror du gjemmer dem i skapet! bare fordi du må sitte i skapet når jeg har besøk, trenger du ikke si det så alle kan lese det. ot: Humor SELVFØLGELIG. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 good looking(må kunne vises frem) Pøh, jeg tror du gjemmer dem i skapet! bare fordi du må sitte i skapet når jeg har besøk, trenger du ikke si det så alle kan lese det. Jeg er lei av og bare bli tatt fram når du har bruk for meg! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg tok absolutt spøken din Hanne, men begynner nesten å bli litt redd for at du kanskje hadde et poeng, jeg føler meg faktisk ikke helt trygg på hva jeg ville gjort, for alt jeg vet er det godt mulig jeg ville fått panikk. Eh, ja, i og med at jeg nå driver med så fin antireklame for meg selv er jeg vel ikke den rette til å stille noen særlig videre krav, men jeg er da ærlig, i det minste? Ærlighet er definitivt et krav, men egentlig mest av en selvfølge. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg tok absolutt spøken din Hanne, men begynner nesten å bli litt redd for at du kanskje hadde et poeng, jeg føler meg faktisk ikke helt trygg på hva jeg ville gjort, for alt jeg vet er det godt mulig jeg ville fått panikk. Eh, ja, i og med at jeg nå driver med så fin antireklame for meg selv er jeg vel ikke den rette til å stille noen særlig videre krav, men jeg er da ærlig, i det minste? Ærlighet er definitivt et krav, men egentlig mest av en selvfølge. Ærlighet varer lengst... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 sier bare en ting Sjarm Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Feel, flow and groove også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 snill, litt i vartfall oh noes. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) OOhh.. følge trenden: the list! #Lese bøker #Like musikk (ingen rap eller top20 guffe) #Humor, gjerne av den morbide sorten. #Gå ann å snakke med om det meste. Vise interesse for verden rundt seg. #Filosofisk annlagt #Holde et minimum av teknisk forståelse #Le mye #Smile mye #Utseende må harmonere. alle trekk må og kroppsdeler må "passe sammen". #Minne meg på hvorfor jeg er i live. (den siste var romantisk var den ikke? ) Ingen urealistiske krav i grunn, nå er det bare å finne henne. jeg tror hun er grønnøyd, men er ikke helt sikker ennå. You'l know when i do. Endret 29. september 2005 av Demogorgon Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 - Bør ha tvers gjennom syk humor! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tror jeg glemte noen viktige punkter: Hun må kunne få meg til å le litt, se litt lysere på ting, og kanskje det viktigste. Være en person man faktisk kan leve samme med Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Han må være sterk. Ha et pent ytre. Han burde kunne bære rundt på meg. Snill og omtenksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå