Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Massive Multiplayer Online er nøkkelen til å lage nerder på kort tid. Det er som fascisme; brenner menneskelige ressurser som om det var opptenningsved, men gir gode resultater. Jeg er litt utålmodig, må liksom gå rett på pure pwnage. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hun må være stygg. Er så dritt lei alle de overfladiske nymfo-modellene som bare er ute etter den sykt deilige kroppen min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Stiller vel ikke så mange krav.. Men skal man først ha en kjæreste så er det ganske viktig og kunne holde en delvis interesang samtale. Noe jeg har merka er ett problem med mange jenter Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hun må være stygg.Er så dritt lei alle de overfladiske nymfo-modellene som bare er ute etter den sykt deilige kroppen min! Var det du som så en helt fremmed kjempesøt jente og bare startet å kline med en gang? Trodde det var deg, ja... Hun var vel ikke stygg, var hun? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hun må være stygg.Er så dritt lei alle de overfladiske nymfo-modellene som bare er ute etter den sykt deilige kroppen min! Var det du som så en helt fremmed kjempesøt jente og bare startet å kline med en gang? Trodde det var deg, ja... Hun var vel ikke stygg, var hun? Busted! :!: Neida... hun var veldig søt. Men for en god stund siden leste jeg et kødde-leser-innlegg, om en gutt som søkte ei stygg jente ford selvbildet hans var gjennom skyene. Jeg lo meg skakk og ville dra en lignende her, for å få fram litt reaksjoner. (jeg har ikke en sykt deilig kropp) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg vil ha en jente som har baller nok (dårlig valg av ord) til å sette meg på plass. Hvis jeg går over streken, så vil jeg høre det. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kjekt med gutter som har litt " baller" også.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kjekt med gutter som har litt " baller" også.. enig. skal være sånn at du føler deg trygg atmed han også og ikke trenge bekymre deg for at du må beskytte han Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så hahah, sier noe der. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Går det greit å ha rumpeballer? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Går det greit å ha rumpeballer? NEI, SAG DE AV! .... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Går det greit å ha rumpeballer? jaok Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Går det greit å ha rumpeballer? Så lenge han ikke har hengerumpeballer så Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Er det ikke bare fint med en klitoris dasker @ doggystyle da Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Er det ikke bare fint med en klitoris dasker @ doggystyle da My thoughts exactly. Pirrende. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Så lenge han ikke har hengeballer, så Er det ikke bare fint med en klitoris dasker @ doggystyle da Da skal han ha PASSE lange baller, i tillegg til at han må jukke ganske heftig. Kjipt når han dasker seg selv bak når de svinger bakover igjen da. Menneh. nok off topic. Endret 28. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge han ikke har hengeballer, så Er det ikke bare fint med en klitoris dasker @ doggystyle da bare de ikke når deg til navlen så... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Darkness: Hmmm, poeng der! Men det er ikke så skrekklig uvanlig med baller lange nok til å få til det, men da må det være VARMT! Endret 28. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skal vi se: Ikke røyker Ikke snuser Pen Ikke bimbo Ha selvtillit, men ikke selvgod Snill Sier sin mening Som "setter" meg litt på plass (som wh1te sa) Smart (no no-brains here) Er interessant og prate med Finner alltid på noe nytt (bra ting altså ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå