Gå til innhold

Dine krav til kjæreste?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en ting eg vertfall ikkje kunne ønske meg var at hun liker data...

Det er undertegnede vannvittig enig i... Hva er så kult med jenter som kan data? nei, takke seg til!

Er dere redd de kan mer enn dere eller? :p

Må da være greit med ei jente som vet litte gran, da!

jaja, kan kanskje kunne litt, men ikkje like å sitte på dataen heletiden altså...

Lenke til kommentar
en ting eg vertfall ikkje kunne ønske meg var at hun liker data...

Det er undertegnede vannvittig enig i... Hva er så kult med jenter som kan data? nei, takke seg til!

Er dere redd de kan mer enn dere eller? :p

Må da være greit med ei jente som vet litte gran, da!

Simple, ingen liker nerder.

Lenke til kommentar

Må da være greit med ei jente som vet litte gran, da!

Ikke noe utover Photoshop.

Så med andre ord sier du at jenter ikke skal få lov til å tilegne seg mer kunnskap om data utover photoshop?

 

Synes du er litt på viddene for å være helt ærlig. Jeg ser det som en stor fordel at jentene klarer å håndtere enkle ting på pcen på egenhånd og andre diverse ting. Er en ting som heter selvstendighet og dette er i de fleste tilfeller meget positivt.

 

I dagens samfunn er man rett og slett nødt til å løse de fleste problemer på egenhånd med litt kreativitet.

 

For å dra dette innlegget mer på ontopic, bør jenter også ha noe mellom hodet og være i stand til å diskutere rekke emner som omhandler mennesker og miljøet som vi lever i. Et forhold er jo basert på noe felles verdier og normer. Dermed bør man ha noen felles interesser som man kan bruke tid på sammen.

 

Samtidig er det viktig å gi din partner noe frihet med sine egne venner og hobbyer. Uten denne friheten vil de fleste forhold falle sammen. Vi er tross alt mennesker og har behov for litt personlig tid. :)

 

Andre ting som er viktig er sosial intelligens, vise omsorg, kjærlighet og ta en aktiv del for å gjøre forholdet best mulig.

 

Skal være ærlig og si at førsteinntrykket på ei jente spiller kanskje mer enn 60% for mitt vedkommende og resten er personlighet og stil. Et godt førsteinntrykk er meget viktig og sier mye om en person. Kan med engang si hva slags persontype en person er ved å snakke med vedkommende i par minutter.

 

Just my thoughts :)

 

DevianX

Lenke til kommentar

Hun kan også bruke NetFonds, selvsagt.

haha.. aksjertrader :!:

 

Ja, jeg vil kalle det å være selvstendig.

 

Men fra spøk til alvor. Litt kunnskap om data skader vel ikke. Så lenge vedkommende ikke driver å bruker all tiden foran skjermen sier jeg meg fornøyd.

 

Dessuten er det mange jenter som benytter tiden til noe kreativt som bilde/video redigering. Vil ikke kalle dette *geekish* i den forstand.

Lenke til kommentar
en ting eg vertfall ikkje kunne ønske meg var at hun liker data...

Det er undertegnede vannvittig enig i... Hva er så kult med jenter som kan data? nei, takke seg til!

Er dere redd de kan mer enn dere eller? :p

Må da være greit med ei jente som vet litte gran, da!

Nå har det seg sånn at jeg ikke er sååååå forelska i data som et par andre av folka her inne. Mest derfor...

Lenke til kommentar
smeboe blir nok owned av en middels leet jente. Det er trist for ham.

:blush:

 

Vel, jeg er i det minste så 1337 at jeg vet at det heter 1337, ikke leet, so stfu omg mf teh1337haXXor smeboe pwnd u!11!111oneone one

 

roflmao

( :w00t: klarte å få til en fullstendig setning med 1337-speak)

 

Men til og med for dere som er skikkelig inne i data synes jeg kanskje det burde være greit at jenta ikke er det. Dere må jo ha en hjemmebane, akkurat som sportsfreaks har sporten. Du må ha et område der du uten å være på glattisen kan si at "Sånn er det, jenta mi", og hun skal høre på deg som om du var syvende far i huset...

Lenke til kommentar

det alle dere som ser etter en 1337 jente må huske på er at de fleste jenter har evnen til å lære seg ting. så hvis hun virkelig elsker deg og har den rette instilingen er det ikke noe vannskelig å 1337fisere jenta, men det er viktig å ta seg god tid. du er ikke interesrert i å begynne med de mest nerdete tingene med en gang.

 

som jeg skrev i en annen tråd fikk jeg henne til å instalere firefox og messenger pluss! samme dag som vi ble sammen, dette er en god start.

jeg viste at hun likte tegneserier, derfor viste jeg henne megatokyo som er er en veldig fin introduskjon til 1337-kulturen. det var faktisk hun som spurte meg hva "1337" betydde. i tilleg kan du sende henne en flash film i ny og ne, begyn med søte filmer som BadgerBadger og jobb deg oppover til mer nerdete ting som pwned.nl og "all your base". dessuten har jeg intrykk av at det er mange jenter som potensielt liker wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...