P-in-P Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Mine krav: - At hun har pussy og er villig til å bruke den - Bør være smart så jeg kan slå av en filosofisk diskusjon - Modenhet er et pluss - Trangsynthet bør ikke stå på menyen - Pen og fin og se på, men det er ikke så nødvendig som de 3 første - Hadde ikke blitt lei meg om hun hadde hatt interesse for data heller Edit: ohhh glemte trofast og tålmodig (jeg er en komplisert skapning som det tar en tid å bli vandt med ) Endret 24. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 guess so vel, den ble iaffal til noe behagelig OG nyttig, det er jo to ting på en gang det stemmer ikke alltid då, men la gå.. kunne vært verre for å si det sånn. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 - Bør være smart så jeg kan slå av en filosofisk diskusjon ...og det mener du helt sikkert? ikke nokke du bare sier elns skurrer litt i mine ører når eg hører en fyr si at han vil kunne snakke om filosofi med damen sin..har prøvd flere ganger å ta opp emnet med kjæreste og gutte venner og ikke en av de var interessert i å høre på fikk bare høre at no var det nok preste/kristen snakk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 - Bør være smart så jeg kan slå av en filosofisk diskusjon ...og det mener du helt sikkert? ikke nokke du bare sier elns skurrer litt i mine ører når eg hører en fyr si at han vil kunne snakke om filosofi med damen sin..har prøvd flere ganger å ta opp emnet med kjæreste og gutte venner og ikke en av de var interessert i å høre på fikk bare høre at no var det nok preste/kristen snakk Selvfølgelig mener jeg det Jeg har ganske mange dype tanker og ideer som jeg kunne tenkt meg å dele med noen som fårstår det... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Selvfølgelig mener jeg det Jeg har ganske mange dype tanker og ideer som jeg kunne tenkt meg å dele med noen som fårstår det... Så fint filosofering e jo fantastisk og absolutt noe alle burde drive med i ny og ne...e det en filosofi tråd på forumet btw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Finnes ikke noe eklere en menn... Svette, voldelige, grisete, pervo, simpel osv. listen er endelös. Det er da ikke bare menn som kan være sånn... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Finnes ikke noe eklere en menn... Svette, voldelige, grisete, pervo, simpel osv. listen er endelös. Det er da ikke bare menn som kan være sånn... åjoda, damer/kvinner/jenter lukter bare blomster selv etter en time på treningsstudio. Lenke til kommentar
hunters Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Finnes ikke noe eklere en menn... Svette, voldelige, grisete, pervo, simpel osv. listen er endelös. Det er da ikke bare menn som kan være sånn... åjoda, damer/kvinner/jenter lukter bare blomster selv etter en time på treningsstudio. I second that :!: Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En kjæreste som ikke forventer at du stiller opp når han vil, og ellers bare skal sitte stille og holde godt kjeft... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En kjæreste som ikke forventer at du stiller opp når han vil, og ellers bare skal sitte stille og holde godt kjeft... aka elsker eller whatever. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Mine "krav": Minst like smart som meg(Betrakter meg selv som over middels) Hun må kunne masse om data (in my dreams) Hadde ikke gjort noe om hun var attraktiv Ikke sjenert Mye godt humør(smile, smile, smile ) Hun må være i form(ikke redd for å ta en tur ut) Ikke redd for å spise/drikke "non-diet" ting Sosial intelligens(Liker å snakke) Ærlig/trofast Ikke for mye sminke(litt er et must) Hun må like og kose(en god film, med dama i armkroken er kos) Tror dette skulle være det viktigste... Noen som vet om en som passer for meg så Pm meg... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En kjæreste som ikke forventer at du stiller opp når han vil, og ellers bare skal sitte stille og holde godt kjeft... aka elsker eller whatever. Huh? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En kjæreste som ikke forventer at du stiller opp når han vil, og ellers bare skal sitte stille og holde godt kjeft... aka elsker eller whatever. Huh? glem det tror jeg skal ta kvelden snart.... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 glem det tror jeg skal ta kvelden snart.... NO?! eg får ikke sove før du har forklart Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 At hun vil møte meg er en fin start. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 glem det tror jeg skal ta kvelden snart.... NO?! eg får ikke sove før du har forklart tenkte mest på seksuelle tjenester..... God natt Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 åh..var vel ikke helt det eg tenkte på, men kanskje det likavel..på tide at eg og køyer Natta chokke, hyggelig og diskutere med deg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 - Ikke beskjeden- Tiltrekkende - Trofast - Jomfru Det siste punktet er vel ikke akkurat noe stort problem i din alder... xèn min pulte i 6.klasse... En grunn til at jeg dumpet hun (da jeg fikk vite det)... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Selvfølgelig mener jeg det Jeg har ganske mange dype tanker og ideer som jeg kunne tenkt meg å dele med noen som fårstår det... Så fint filosofering e jo fantastisk og absolutt noe alle burde drive med i ny og ne...e det en filosofi tråd på forumet btw? Burde väre det siden filosofering er det sundeste man kan drive med, men när jeg tenker etter sä er det ikke det jeg tar opp pä et offentlig forum Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 en ting eg vertfall ikkje kunne ønske meg var at hun liker data... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå