Gå til innhold

Dine krav til kjæreste?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

- Kjæresten din kjøper øl hele tiden.

- Fotball på TV'n, kald pils og pizza i ovnen er lørdagsrituale.

- Slipper å se girlflicks på DVD eller på kino. Go Arnold!

- Slipper alt styret med bursdager, jubileum og lignende.

- Du blir ikke lengre invitert til langdryge familiemiddager.

Nå har jeg en snikende følelse av at fordelene du ramser opp der ikke helt samsvarer med kjerneverdiene til de fleste homofile menn. Hvis de gjør det ligner de trolig på dette.

post-63-1127473907_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, skulle ønske jeg var homofil, men fremdeles skikkelig maskulin. Det har nemlig en rekke fordeler:

 

- Kjæresten din kjøper øl hele tiden.

- Fotball på TV'n, kald pils og pizza i ovnen er lørdagsrituale.

- Slipper å se girlflicks på DVD eller på kino. Go Arnold!

- Slipper alt styret med bursdager, jubileum og lignende.

- Du blir ikke lengre invitert til langdryge familiemiddager.

- Av en eller annen grunn så tror jeg andre menn er gode i senga da de har skikkelig kjennskap til penis.

Mye sex. Hele måneden.

Du slipper å tilbringe hver lørdag som et pakkesel fordi kvinnfolket skal handle.

Dassetet kan stå oppe hele tiden.

Du slipper å vaske kåken fordi din bedre halvdel skal ha besøk.

 

Men jeg tror det blir med tanken jeg også.

 

Ellers tror jeg en oppramsing av trekk man ser etter hos kjæresteemner kun har noen funksjon hvis man ser etter damer i kontaktannonser. Møter man noen fysisk merker man kjapt om det er grunnlag for noe prosjekt eller ikke.

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
Nå har jeg en snikende følelse av at fordelene du ramser opp der ikke helt samsvarer med kjerneverdiene til de fleste homofile menn. Hvis de gjør det ligner de trolig på dette.

Bildet ser mer ut som en pondus-stripe :!:

 

Er enig i det meste LarsP sier, bortsett fra det i senga. Blir litt for ekkelt. Men faen så kjedelig da! Du må jo være litt uenig med kjæresten av og til, og kanskje er det bare fordi jeg er hetero, men det høres mye mer forlokkende ut å leve sammen med en jente

Lenke til kommentar

Jeg misliker direkte og snakke med jenter, er så utrolig redd for å si noe feil... for viss de har en dårlig dag... så skal heller ikke du ha en bra dag!

 

I dag på skolen måtte jeg snu meg på stolen fordi en jente satt på pulten bak stolen følte seg fornærmet fordi jeg satt med ryggen til henne OMFG :!: Trist

 

Også i dag så... så eg at en jente på den andre siden av klasse rommet sølte yogurt på genseren... tok meg noen minutter før eg bestemte meg for å hinte at hun hadde sølt...

Men jeg ble nå faktisk ganske varm i tryne og rød bare av å gjøre det... så...

Det var sikkert fordi hun ikke tok hinte og stirret litt for lenge på meg... med et spørrende utrykk i fjeset... uff.. trodde eg skulle daue :!:

 

EDIT:

 

Etter to timer økonomi så kan jeg trygt bekrefte at de sekundene hun stirret på meg føltes som en FØKKINGS evighet :dribble:

Endret av hunters
Lenke til kommentar
Jeg misliker direkte og snakke med jenter, er så utrolig redd for å si noe feil... for viss de har en dårlig dag... så skal heller ikke du ha en bra dag!

 

I dag på skolen måtte jeg snu meg på stolen fordi en jente satt på pulten bak stolen følte seg fornærmet fordi jeg satt med ryggen til henne OMFG :!: Trist

 

Også i dag så... så eg at en jente på den andre siden av klasse rommet sølte yogurt på genseren... tok meg noen minutter før eg bestemte meg for å hinte at hun hadde sølt...

Men jeg ble nå faktisk ganske varm i tryne og rød bare av å gjøre det... så...

Det var sikkert fordi hun ikke tok hinte og stirret litt for lenge på meg... med et spørrende utrykk i fjeset... uff.. trodde eg skulle daue :!:

 

EDIT:

 

Etter to timer økonomi så kan jeg trygt bekrefte at de sekundene hun stirret på meg føltes som en FØKKINGS evighet :dribble:

Hvis du har problemer med å snakke med jenter, er det aller best å bare snakke med dem. Øvelse gjør mester, du kan ikke la det at de har innovertiss skille dem fra alle andre. Så lenge du prøver å være hyggelig, og ikke plukker unødvendig mye på dem, kan det ikke gå galt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil ha en jente som har baller nok (dårlig valg av ord) til å sette meg på plass. Hvis jeg går over streken, så vil jeg høre det.

Enig, men jeg synes at "ryggrad" er et bedre ord når det gjelder jenter. ;)

Evt. bein i nesa :)

 

Edit: Med ettertanke er ryggrad bedre...

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jeg misliker direkte og snakke med jenter, er så utrolig redd for å si noe feil... for viss de har en dårlig dag... så skal heller ikke du ha en bra dag!

 

I dag på skolen måtte jeg snu meg på stolen fordi en jente satt på pulten bak stolen følte seg fornærmet fordi jeg satt med ryggen til henne OMFG :!:  Trist

 

Også i dag så... så eg at en jente på den andre siden av klasse rommet sølte yogurt på genseren... tok meg noen minutter før eg bestemte meg for å hinte at hun hadde sølt...

Men jeg ble nå faktisk ganske varm i tryne og rød bare av å gjøre det... så...

Det var sikkert fordi hun ikke tok hinte og stirret litt for lenge på meg... med et spørrende utrykk i fjeset... uff.. trodde eg skulle daue :!:

 

EDIT:

 

Etter to timer økonomi så kan jeg trygt bekrefte at de sekundene hun stirret på meg føltes som en FØKKINGS evighet :dribble:

Hvis du har problemer med å snakke med jenter, er det aller best å bare snakke med dem. Øvelse gjør mester, du kan ikke la det at de har innovertiss skille dem fra alle andre. Så lenge du prøver å være hyggelig, og ikke plukker unødvendig mye på dem, kan det ikke gå galt...

Er vel nødt til det... sist jeg jobbet med gruppe arbeid på skolen sa jeg ikke en drit og overlot det til jentene fikk 1 til 2 så må vel kanskje begynne og preike litt til de :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...