adsfiklam Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Vi er 3 gutter som har lyst til å spille Call of Duty mot hverandre over internett. Men når f. eks jeg starter en ny server så klarer ikke de to andre som jeg skal ha med finne serveren på listen over servere. Hva kan være galt? Takk Endret 18. september 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Samme versjon? Kan du ikkje bare gi dem IP-adresen manuelt å se om de greier å connecte til serveren? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Samme versjon? Kan du ikkje bare gi dem IP-adresen manuelt å se om de greier å connecte til serveren? Er samme versjon. Skal prøve det med IP-adressen, men hvordan kan jeg finne ut IP-adressen min? Takk Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 www.ipadresse.no Når jeg hoster spill, bruker jeg den som kommer fram der... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 www.ipadresse.no Når jeg hoster spill, bruker jeg den som kommer fram der... Prøvde det nå, men når jeg klikker på join game så kommer det opp: Awaiting Connection... 1, Awaiting Connection... 2 osv. Venta helt til 30, men den bare fortsatte. Hva kan være feil? Takk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det kan vere at brannmuren din sperrer for dei som vil koble seg på serveren. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Det kan vere at brannmuren din sperrer for dei som vil koble seg på serveren. Tror jeg har prøvd å skru av brannmuren, men skal teste det en gang til for sikkerhets skyld. Noen andre forslag i mens? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du installert IPX-protokollen i Nettverksegenskapene? Det er flere spill som "krever" slikt. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 http://www.hamachi.cc/ Ved å bruke dette kan dere spille over internett som om det var lan. Har ikke prøvd det på cod, men det funket brillefint på bfv. En av dere må lage et nettverk som de andre to kobler til. Forutsatt at dere åpner opp for hamachiipene deres i eventuelle firewaller, kan dere også browse hverandres delte filer. Kopiere, sende filer og spille akkurat som i vanlig lan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå