New kid on the block Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Ok dett er kansje litt domt, men jeg vil at du skal prøve å poste den aller sykeste "PC builden" fysik muligt. Det er ingen pris begrensing og jeg vil høre alt, sleng gjerne med noen flatsjermer og alt. Ta det heilt ut. Lykke til PS. har ikke tenkt å kjøpe dette btw. Endret 18. september 2005 av New kid on the block Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) wee...denne har eg sikkert sett 1000 ganger før! Finnes flere tråder som omhandler dette, og hvis jeg kjenner de lokale moderatorene , så tviler jeg de trekker på smilebåndet når de ser denne tråden... Edit: "Invitert" Endret 18. september 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Beklager men denne stenges. 1) Det er ein drømmekonfig ein er ute etter og ikkje ei reell maskin 2) Brukar gjer det kalr at det ikkje skal hjøpes og dermed hører ikkje denne tråden til i denne kategorien. by the way så tilferdstiller tråden heller ikkje krava til forklarande emnetittel i denne kategorien heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg