Earendil Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei! Lurer på kva det er som er best trening for biceps når ein skal trene for masse. Negativer eller vanlig curl? Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg vil tro, uten så stor erfaring, at det er en fin miks, men med mest fokus på negativer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tar jeg helt feil når jeg forbinder negativ/vanlig curl med eksentrisk/sentrisk trening? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tar jeg helt feil når jeg forbinder negativ/vanlig curl med eksentrisk/sentrisk trening? KONsentrisk personlig har jeg ikke peiling Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hei! Lurer på kva det er som er best trening for biceps når ein skal trene for masse. Negativer eller vanlig curl? Takk for hjelpa. Når du sier negativ her så tolker jeg det som du mener at man senker sakte ned. Noen sier dette fungerer veldig bra, f.eks i DC-trening skal man jo ofte bruke 4-6 sec på nedsnekelsen, og dette er mye bare prøv Men personlig så setter jeg ikke så veldig stor fokus på dette, jeg kjører heller rolige kontrolerte reps. Men det skal sies at jeg ikke har prøvd dette mye så jeg vet egetlig ikke hva som funker best på meg, men jeg er fornøyd med måten jeg kjører på i dag. Men når det stopper tenker jeg at jeg prøver med en vri, og da tror jeg negativer kan være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå