ssswopp Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) finnes det noe sidedør til dette kabinettet?? annbelafer dere dette kabinettet?? Endret 18. september 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hvilket? lol..oi.. fikset nå.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Fant ingen sidedør du kan kjøpe nei, men det kan vel fikses selv med litt verktøy... kabinettet har jeg ingen erfaring med, men det så jo stilig ut da, og det lcd-displayet gjorde så det så eksklusivt ut. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som vet om dør med vindu til dette? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308856&cks=PLC Lenke til kommentar
Obix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som vet om dør med vindu til dette? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308856&cks=PLC Vet ikke om denne passer? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 hmm.. men siden det begynner å se dårlig ut med den sidedøren så spør jeg om noen har peiling på det kabinettet her da.. og noen som vet hvordan det ser ut innenfor den døra på fronten?? erfaringer?? ser jo også at vi får med et basickit med grønntlys og mye annet tøft der da.. annbefales det?? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) hmm.. men siden det begynner å se dårlig ut med den sidedøren så spør jeg om noen har peiling på det kabinettet her da.. og noen som vet hvordan det ser ut innenfor den døra på fronten?? erfaringer?? ser jo også at vi får med et basickit med grønntlys og mye annet tøft der da.. annbefales det?? Har det ikke selv, men du ta en titt på denne testen. Endret 18. september 2005 av Obix Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 hmm.. men siden det begynner å se dårlig ut med den sidedøren så spør jeg om noen har peiling på det kabinettet her da.. og noen som vet hvordan det ser ut innenfor den døra på fronten?? erfaringer?? ser jo også at vi får med et basickit med grønntlys og mye annet tøft der da.. annbefales det?? Har det ikke selv, men du ta en titt på denne testen. shit.. det kabinettet der skal jeg ha.. likte alt med det.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen som vet om dør med vindu til dette? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308856&cks=PLC Vet ikke om denne passer? som ikke er over 2,10 og koster over 1000kr? Lenke til kommentar
frodo93 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 heisann! lurte på om det fins noen dører med vindu til dette kabinettet syns det blir litt kjedelig uten vindu Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det er en miditower,finnes det ikke tilbhør på sida? se etter litt mer også kanskje du vil finne det mye bedre,dessuten ville ikke gått for q-tec,c-tec er kjent for og lage bråk:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå