Togo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg leter etter en ny hatt. Har sjekka litt rundt, men jeg fant ingen med hatter jeg likte spesielt godt. Unntaket var villagehatshop.com, men der koster det $38 for å få den tilsendt til resten av verden (selve hatten koster nok i seg selv). Så, noen som har noen gode nettshops? Og den som sier at jeg skal google, den kan hoppe i avføring. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) www.hatland.com Mener å huske at noen kompiser av meg bestilte derfra. EDIT: Til tross for navnet, de selger ikke hatter, kun capper, unfortunately. Endret 18. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Nå skal det sies at jeg er på utkikk etter ordentlige hatter, ikke capser. Edit: Thou shalt be aware that I did, though I only posted so for further information. Endret 18. september 2005 av Togo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nå skal det sies at jeg er på utkikk etter ordentlige hatter, ikke capser. Read the edit, posted 22:54. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 www.hatteholm.com Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Sjekka ut hatteholm nå, men de var såpass dyre i utgangspunktet, så +100kr i frakt kommer det seg på like mye som villagehatshop uansett. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå