simerix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg lurer på en ting: Hvordan får jeg til såkalt superjumping i Halo2? Må jeg chippe xbox`en min eller hva? Endret 18. september 2005 av simerix Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Chipping er ulovleg. Så det har du ikkje lyst til å gjere. Aldri Men så har eg aldri spelt Halo2, men eg vil nok gjette at ein funksjon som lar deg hoppe høgt bør vere lagd inn i spelet. Så koder eller noge sånt vil heilt sikkert vere svaret. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva er vitsen med det? Spill fair Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Bare lurer på hvordan. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Et enkelt søk på Google løste dette enkelt. LINK. EDIT: Fant en nettside til med filmer om det. LINK. Endret 21. september 2005 av Teds Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Chipping er ulovleg. Så det har du ikkje lyst til å gjere. Aldri Men så har eg aldri spelt Halo2, men eg vil nok gjette at ein funksjon som lar deg hoppe høgt bør vere lagd inn i spelet. Så koder eller noge sånt vil heilt sikkert vere svaret. Rolig nå. Dette innebærer ikke chipping av xbox'en, eller noe annet som måtte være ulovlig. Superbouncing er en bug i Halo 2, som Bungie med vilje ikke har giddet å fjerne i de siste patchene(ikke skjønner jeg hvorfor). Og som Spidy sier: Spill heller fair i steden for å bruke disse superbouncene. Å gjøre dette når man leder, for ikke å bli tatt igjen, er ikke rederlig i det hele tatt. Jeg ville sagt det var en form for cheating, men Bungie er tydeligvis ikke enig Det går an å superbounce på de fleste mapsene. Her er noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå