Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

En god arbeids stol

Anbefalte innlegg

Ja jeg husker for lenge siden dette var tatt opp, men jeg finner ikke tråden igjen så da lager jeg en ny. Saken er at etter mange timer med Wow, Bf2, Hl2 osv har stolen jeg bruker i dag blitt slitt i stykker. "puta" som sitter på den har blitt så flat at jeg kjenner plasten gnager seg et viss sted der det ikke burde gni seg... :blush: Så da spør jeg etter hjelp oss dere der ute, kan dere anbefale meg en stol som er laget for mye mye bruk. Tåler slitasje og er ikke minst god og sitte på. Rygg støtte kunne kansje ha vært tingen og. Å som alt annet, til en fornuftig pris, i 1000kr klassen.

Hvis dere har en god stressless stol som dere sitter på så hadde det vært hyggelig om dere tok bilde av den. Posten den her fortalte hvor dere kjøpte den å til hvilken pris. Rompa mi takler snart ikke mer av denne intense gniingen hehe... Hjelp en stakkars manns sin rompe gi meg tips! Det haster ;)

Mvh

BanAnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skinnstol (dvs fake skinn i de fleste tilfeller) er ingen vinner. Det puster dårlig, og det er en dårlig egenskap når man sitter mye der.

Jeg kjøpte en hos Skeidar til rundt 1300-1400 i stoff. Den har sideputer som er bygd opp, samt høy rygg, så man sitter som støpt i den. Aldri hatt bedre stol.

Bilde;

kontorstol.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skinnstol (dvs fake skinn i de fleste tilfeller) er ingen vinner. Det puster dårlig, og det er en dårlig egenskap når man sitter mye der.

Jeg kjøpte en hos Skeidar til rundt 1300-1400 i stoff. Den har sideputer som er bygd opp, samt høy rygg, så man sitter som støpt i den. Aldri hatt bedre stol.

Bilde;

kontorstol.jpg

Den stolen har jeg også...

jeg er også veldig godt fornøyd med dem MEN et stort problem er at stolen blir veldig varm når du sitter på den lenge og at man faktisk kan begynne å svette av å sitte på den...da skjer det ihvertfall hos meg at stolen faktisk kan bli en del fuktig og det er ikke behagelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...