iStephano Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ja jeg husker for lenge siden dette var tatt opp, men jeg finner ikke tråden igjen så da lager jeg en ny. Saken er at etter mange timer med Wow, Bf2, Hl2 osv har stolen jeg bruker i dag blitt slitt i stykker. "puta" som sitter på den har blitt så flat at jeg kjenner plasten gnager seg et viss sted der det ikke burde gni seg... Så da spør jeg etter hjelp oss dere der ute, kan dere anbefale meg en stol som er laget for mye mye bruk. Tåler slitasje og er ikke minst god og sitte på. Rygg støtte kunne kansje ha vært tingen og. Å som alt annet, til en fornuftig pris, i 1000kr klassen. Hvis dere har en god stressless stol som dere sitter på så hadde det vært hyggelig om dere tok bilde av den. Posten den her fortalte hvor dere kjøpte den å til hvilken pris. Rompa mi takler snart ikke mer av denne intense gniingen hehe... Hjelp en stakkars manns sin rompe gi meg tips! Det haster Mvh BanAnus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 ingen som er det minste interissert i dette temaet? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Allak på ikea er verdens beste stol, den kosta 700kr for et år siden. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jeg er tilfeldigvis eier av en allak fra ikea. Den er nydelig. Kostet 6-700, husker ikke helt. Edit: Prøve å laste opp bilde Endret 19. september 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Stikk en tur på Ikea og prøvesitt der. Det er bortimot det eneste som fungerer. Ikea har et stort utvalg til en lav pris. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 har den stolen selv,og den er drit chill... eneste jeg har å si på den,er at når jeg har sitti lenge i boxer'n i den,så sitter jeg fast Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 De har ikke allak mer? www.ikea.no Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jo jeg var å prøvesatt den (og alle de andre stolene) for noen dager siden. Kom for tidlig inn til jobb og måtte slå ihjel noe tid (jobber i nabobutikken) Digg stol det ja. Spessielt digg at du kan "vippe" på den med overdelen uten at bena beveger seg. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg tenkte jeg skulle hente Allak stolen min idag. Akkurat psselig høyde, kunne kasnkej vært ikke så varmt stoff. Men, ellers er den knall. Får i tilleg 15% rabbat. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvis dere skal anbefale en stol til pc bruk? Hvilken anbefales? max 1200kr. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Skinnstol (dvs fake skinn i de fleste tilfeller) er ingen vinner. Det puster dårlig, og det er en dårlig egenskap når man sitter mye der. Jeg kjøpte en hos Skeidar til rundt 1300-1400 i stoff. Den har sideputer som er bygd opp, samt høy rygg, så man sitter som støpt i den. Aldri hatt bedre stol. Bilde; Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kjøpte en slik stol hos Bohus for et par uker siden. Er veldig fornøyd, eneste minus må være at skinnet (egentlig falskt skinn/kunstskinn) puster ganske dårlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nominell arbeidsstol på IKEA er ikke å anbefale iallefall... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hentet stolen min igår. Betalte vell 500kr eller noe sånt. Koster 645 hvis jeg husker rett i butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skinnstol (dvs fake skinn i de fleste tilfeller) er ingen vinner. Det puster dårlig, og det er en dårlig egenskap når man sitter mye der. Jeg kjøpte en hos Skeidar til rundt 1300-1400 i stoff. Den har sideputer som er bygd opp, samt høy rygg, så man sitter som støpt i den. Aldri hatt bedre stol. Bilde; Den stolen har jeg også... jeg er også veldig godt fornøyd med dem MEN et stort problem er at stolen blir veldig varm når du sitter på den lenge og at man faktisk kan begynne å svette av å sitte på den...da skjer det ihvertfall hos meg at stolen faktisk kan bli en del fuktig og det er ikke behagelig Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kinnarps er noe av det herligste du kan slenge ned fiseringen på tbh imo. Aeron stolen ser max uncomfy ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå