moshpit Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Etter en kveld på fylla og litt raseri, klarte jeg å miste mobilen min i bakken. (på samfundet i Trondheim). Jeg gadd ikke å plukke den opp og sparka den langs bakken hele veien hjem(til byåsen). Jeg tror jeg har den styggeste K750i`en i hele Norge, men da veit dere iallefall at den tåler ganske mye. Jeg kan huske at jeg sparka mobilen ganske hardt inn i en betongvegg t.o.m. Derfor er det ikke noe farlig å miste mobilen i asvalten ihvertfall, bortsett fra riper. Det var bare det jeg ville si:) (Ikke spør hvorfor jeg gjorde det) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 satan, du er litt tett i pappen i fylla du da stakkars mobil Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Funker den ennå? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Og jeg som depper fordi jeg mistet den og fikk tre riper i min? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Og jeg som depper fordi jeg mistet den og fikk tre riper i min? Jeg ergrer meg over en liten ripe på 5mm jeg... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hele mobilen er ript opp.. kameradekselet er liksom bøyd litte grann... har en stein i minnekort"sloten" så jeg får ikke inn minnekortet... Mobilen funker perfekt.. bortsett fra at mobilen ikke registrerer om kameradekselet er åpen eller lukket. Den tror at den alltid er åpen:O det er det eneste.. masse ripper i skjerm også da seff.. Skal prøve å få noen bilder i morgen.. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Sånn... hehe fin mobil? Lenke til kommentar
zand Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Heisann...! Den var fin ja... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 HAhahahahaha, sinnsykt bra.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Rik? Nei, det tror jeg du ikke er. Smart? Nei, det tror jeg heller ikke du er. Prøver å få oppmerksomheten? JA, det tror jeg du gjør. Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Konge genialt. du må være passe wasted på fylla:P Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hehe! glad du ikke måtte ta bussen, for da måtte du virdert å bøye deg ned..... (selv har jeg mista telefonene mine her og der, og de har sjelden tatt skade av det. helt til en kamerat av meg min gamle siemens i et glass med bacardi og cola.....) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Burde skamme deg! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Du burde vært fratatt lisensen til å ha mobiltelfon! SE mobilene tåler ganske mye. Faren min hadde en SE P900. Den datt i bakken en million ganger, men fungerer enda. Han greide (selvfølgelig) å knuse skjermen etter en stund, men den er det jo ingen måte å beskytte mot slikt. Men selve telefonen lever enda. Og den ser helt forferdlig ut (han burde også bli fratatt lisensen til å ha mobiltelefon ) Han har en S700i nå, den har fått like mye bank, men lever enda Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Rik? Nei, det tror jeg du ikke er.Smart? Nei, det tror jeg heller ikke du er. Prøver å få oppmerksomheten? JA, det tror jeg du gjør. Tror du virkelig det var oppmerksomhet jeg var ute etter da jeg gikk drita hjemover?? Det som har skjedd har skjedd så det kan vel være greit å fortelle andre hvor mye den faktisk tåler... Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Mistet telefonen ut fra et vindu i 2. eller 3. etasje på lørdag... Kan bare så vidt se det, men kamera funker desverre ikke lenger. (Ikke spør meg hvordan jeg klarte det, hadde kun drukket min første pils for kvelden) Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Her lukter det dametrøbbel, gitt Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 der traff du smørøyet for å si det sånn Lenke til kommentar
robot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hahaha. Nå ble den fin ja . Noe sånt gjør jeg ikke med mine mobiler :-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå