Gå til innhold

Veit dere hvor mye en K750 tåler?

moshpit

Anbefalte innlegg

Etter en kveld på fylla og litt raseri, klarte jeg å miste mobilen min i bakken. (på samfundet i Trondheim). Jeg gadd ikke å plukke den opp og sparka den langs bakken hele veien hjem(til byåsen). Jeg tror jeg har den styggeste K750i`en i hele Norge, men da veit dere iallefall at den tåler ganske mye. Jeg kan huske at jeg sparka mobilen ganske hardt inn i en betongvegg t.o.m. Derfor er det ikke noe farlig å miste mobilen i asvalten ihvertfall, bortsett fra riper. Det var bare det jeg ville si:)

(Ikke spør hvorfor jeg gjorde det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele mobilen er ript opp.. kameradekselet er liksom bøyd litte grann... har en stein i minnekort"sloten" så jeg får ikke inn minnekortet... Mobilen funker perfekt.. bortsett fra at mobilen ikke registrerer om kameradekselet er åpen eller lukket. Den tror at den alltid er åpen:O det er det eneste.. masse ripper i skjerm også da seff.. Skal prøve å få noen bilder i morgen..

Lenke til kommentar

Du burde vært fratatt lisensen til å ha mobiltelfon! :p

SE mobilene tåler ganske mye. Faren min hadde en SE P900. Den datt i bakken en million ganger, men fungerer enda. Han greide (selvfølgelig) å knuse skjermen etter en stund, men den er det jo ingen måte å beskytte mot slikt. Men selve telefonen lever enda. Og den ser helt forferdlig ut (han burde også bli fratatt lisensen til å ha mobiltelefon :p )

Han har en S700i nå, den har fått like mye bank, men lever enda :)

Lenke til kommentar
Rik? Nei, det tror jeg du ikke er.

Smart? Nei, det tror jeg heller ikke du er.

Prøver å få oppmerksomheten? JA, det tror jeg du gjør.

Tror du virkelig det var oppmerksomhet jeg var ute etter da jeg gikk drita hjemover?? Det som har skjedd har skjedd så det kan vel være greit å fortelle andre hvor mye den faktisk tåler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...