metallicum Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg bruker pcen min for det meste til musikk, men får endel "knitring" i lyden når jeg jobber med store filer. Jeg har 2GB RAM, 2,8GHz processor og ett E-MU 1820 lydkort. Pcen bruker ca 40-50% CPU når knitringen er på det verste. Noen som vet hva som gjør dette og hva jeg kan gjøre for å unngå dette? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Velkommen til forumet! Prøve andre lyddrivere? Andre høyttalere? Lenke til kommentar
metallicum Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Velkommen til forumet! Prøve andre lyddrivere? Andre høyttalere? Takk for det Hvordan kan jeg prøve andre drivere, jeg har lasta ned den siste på www.emu.com, hadde oxo det samme problemet med de som ligger på installasjons cd`n. Jeg jobber for det meste med headset men knitringen er både der og i høytalerne. Er ett mysterium dette.... Har forhørt meg på den lokale pc sjappa (ADCom data), de mente jeg burde skifte hovedkort og sette i en dual prossessor 3,6GHz, men tror ikke de vet helt hva de snakker om. Det koster isåfall 8-10000 Den som kan gi meg ett svar på dette, blir mitt framtidige idol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå