perarne1980 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Min kjæreste og jeg gifter oss i desember. Da er vi ute etter å få et kompakt digitalkamera i gave. Jeg personlig har falt veldig for Ixus 750. Men er det noen som vet når neste versjon av Ixus familien kommer? Vil det være en nyere versjon av Ixus enn 750 ute innen jul? På forhånd takk Per Arne Endret 18. september 2005 av perarne1980 Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det har ikke vært lansert noen ny verson av 750 meg bekjent, og det tar gjerne en stund fra Canon lanserer noe til det faktisk havner i butikkene, så tror nok absolutt at 750 er siste nytt til jul. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tviler sterkt på at det kommer til å være en ny versjon av IXUS 750 i "butikkhyllen" før jul pga 1) Ixus 750 er ganske ny. 2) Dersom Canon skulle lansere en ny utgave vil det ta en stund før det kommer ut på salg. Det er trottsalt bare 3 måneder igjen til jul... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Trro ikke det kommer noe nytt før i mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå