Gå til innhold

Unreal Turnament klikker :(

Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller fortsatt dette enormt underholdende spillet, og lurer på om noen vet om det er en sammenheng mellom Kyro 2 skjermkort og låsing av Unreal Turnament?

Det går greit å kjøre spillet, men etter en stund (ca en time) så låser det seg. Musikken spiller videre en stund, helt til den begynner å stamme...

Når jeg har restarta maskina (winXP) kommer det opp en sånn "send inn feilmelding til M$", og at det er skjermkortet som forårsaket krasjen. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sendt inn denne feilmeldingen til M$.

Jeg har forresten versjon 436 av UT.

Jeg har ikke lignende problemer med andre spill.

Noen som vet om en løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Ja, å bytte skjermkortet er en tanke som har truffet meg også :razz:, og jeg kommer til å gjøre det, men det er enda en stund til radeon 9700 kommer ut.

Jeg tror ikke jeg har prøvd å kjøre spillet i OpelGL enda (enn å være så dumm =) ), men det skal jeg prøve å gjøre. Imidlertid så venter jeg med å oppdatere de OpenGL driverne, fordi det var en beta, ogjeg liker ikke beta. Jeg prøver det hvis de som allerede er der ikke funker.

Kommer tilbake å forteller hvordan det gikk senere.

Lenke til kommentar

Hmm, for det første går spillet litt mer hakkete enn i D3D med samme oppløsning og alt satt på høy.

Det andre er at jeg ikke får til å endre på Brightness, så det er bekkmørkt. Noen som vet hvordan man gjør det i OpenGL? Slidern virker ikke i options.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...