blacktower Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 En kamerat hadde et hendig uhell og sølte vin utover maskinen. Noen som har erfaring med å få ut tastaturet? Har vært borti en lignende modell, hvor jeg med god hjelp av manualen klarte å få kassen fra hverandre. Her står jeg bom fast, og det står ingenting i manualen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har du sjekket om det er skruer under maskinen? Tror du må skru løs et par skruer for at du kan løsne tastaturet. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Vel, DET har jeg sjekket. To skruer ser ut til å være merket med tastatur, disse er selvføgelig ute. Det ser dessverre ikke ut til å ha noen effekt på tastaturet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nei da tror jeg faktisk at du må skru ganske mye for å få vekk tastaturet. Er mange av de HP maskinene som er ganske vriene på det området. Jeg foreslår at du tar en titt på http://www.x1000forums.com/ Er mange der som vet ganske mye. Dessuten har de linker til forskjellige guider som viser hvordan du skrur fra hverandre maskinen. Vet ikke om det har det lenger, men det er verdt en titt. Er en stund siden jeg har vært innom den siden. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Nå fant vi det ut. I tillegg til de to skruene må et lite panel over tastaturet løsnes. For å ta dette av må man først dytte tilbake noen små plastbiter som sitter i overkant av tastaturet. Deretter kan tastaturet taes ut. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg