aerial Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Mine Twinmos-brikker er forferdelig ustabile, så jeg er på jakt etter ny RAM som er stabilt. Er lei av at maskina henger seg til stadighet. Hva er den beste ram'en til overnevnte hovedkort? (P4C800E-Deluxe) Maskina skal ikke overklokkes. Maskina brukes til videoredigering og fotobehandling. Trenger 2 GB eller mer. (4x512mb eller 2x1024mb) Har kikket litt på OCZ Ukens tilbud på netshop Er disse noe å satse på? Evt. Disse Endret 18. september 2005 av aerial Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mine Twinmos-brikker er forferdelig ustabile, så jeg er på jakt etter ny RAM som er stabilt. Er lei av at maskina henger seg til stadighet. Hva er den beste ram'en til overnevnte hovedkort? (P4C800E-Deluxe) Maskina skal ikke overklokkes. Maskina brukes til videoredigering og fotobehandling. Trenger 2 GB eller mer. (4x512mb eller 2x1024mb) Har kikket litt på OCZ Ukens tilbud på netshop Er disse noe å satse på? Evt. Disse brikkene stod ikke på ukens tilbud men du burde garanter gå for 2x1024 det er mere satabilt og tar dessuten mindre plass :!: Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mine Twinmos-brikker er forferdelig ustabile, så jeg er på jakt etter ny RAM som er stabilt. Er lei av at maskina henger seg til stadighet. Hva er den beste ram'en til overnevnte hovedkort? (P4C800E-Deluxe) Maskina skal ikke overklokkes. Maskina brukes til videoredigering og fotobehandling. Trenger 2 GB eller mer. (4x512mb eller 2x1024mb) Har kikket litt på OCZ Ukens tilbud på netshop Er disse noe å satse på? Evt. Disse brikkene stod ikke på ukens tilbud men du burde garanter gå for 2x1024 det er mere satabilt og tar dessuten mindre plass :!: De siste er syk bra.. har de selv,, kan anbefale de på det sterkeste.. 2,5-3-3-6 @ 270 @ 2,75v sier bare litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå