OC-Freak Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 QXL gir F i brukerene sine så lenge folk bruker det. Det er min oppfattning. Så med mindre det blir et STORT svikt i kundemassen tviler jeg på at QXL bryr seg - de skal bare ha penger. Hadde QXL brydd seg hadde de utestengt svindelfirmaer som QLT.no osv for lenge siden, samt innført et obligatorisk felt i auksjonene der man måtte skrive eksp. gebyr slik at alle som kjøper kan se den faktiske prisen MED de skyhøye eksp. gebyrene som mange selgere tjener seg fete på. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Du har krav på å få refundert salgsgebyret ditt, dette er ikke noe problem. Har selv nettopp fått refundert et gebyr pga useriøs kjøper. Det hele er ganske enkelt, du må avbryte kjøpet på "din side" og følge instruksene som blir gitt, viktig at man husker å gi kjøper en karakter før man avbryter. Ser at du har gjort dette allerede, så da er jo det greit. I mitt tilfelle så sendte jeg en mail og fortalte om den useriøse kjøperen, fikk da et raskt og hyggelig svar tilbake om hva jeg skulle gjøre for å få refundert mine utgifter. JA, jeg har fått disse pengene refundert. Tidligere mail jeg har sendt til qxl med diverse spm eller info, har blitt rakst og hyggelig besvart. Har ingenting å utsette på email supporten deres. Jeg har ikke det inntrykket at Qxl gir faen i kundene sine! Så til dette svindel, ekspedisjongebyr og slikt. Alle disse såkalte svindelbedriftene som noen velger å kalle dem, har opplyst om at de har ekspedisjonsgebyr hvis de har det. Samt hvor mange kroner og ører dette gebyret kommer på. Når dette er opplyst om i auksjonen så skjønner jeg virkelig ikke hva enkelte klager over? Det er da ingen som tvinger dere til å bruke qxl, eller kjøpe noe fra nevnte brukere som f.eks QLT. Folk som ikke leser auksjonsbeskrivelsen før de byr forså å klage over et gebyr som det er opplyst om i auksjonen, kan bare ha det så godt for min del. Endret 4. oktober 2005 av ^fmj Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 QXL gir F i brukerene sine så lenge folk bruker det. Det er min oppfattning. Må si meg uenig i dette. Har i det siste sendt endel mailer til QXL support, og fått gode svar veldig fort. Dette til og med i helgen! Emnene var av ulik art. Når jeg forklarte situasjonen, fikk jeg et tilbud om godtgjørelse for den gjeldende auksjonen. QXL har altså her vært samarbeidsvillige. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Case closed: har fått hele auksjonen refundert, og hun fra QXL har til og med prøvd å ringe "kjøperen" som ødela auksjonen. Må si meg svært fornøyd med QXL sin service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå