ZerBox Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg fant denne siden som jeg får beskjed om å legge inn noen navn og noen ting så blir det laget en løyen historie av de ordene. http://www.tull.no/innhold/moro/bigbrother.php Noen som vet om noen andre slike sider? Jeg vet ikke helt hva jeg skal søke etter for å finne flere... ## Sorry om denne posten ikke passet i denne kategorien, men fant ikke noen annen god plass å legge den ## Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Fin link :smile: Lite referat fra hva jeg fikk: Dag 1 - Christian innrømmer med en gang at han ikke liker utseende til Elin. Han sier at hun ser ut som ei lesbe. Etter en stund finner man ut at Camilla er den eneste lesben i huset, selv om Thomas senere innrømmer at han er usikker på sin egen legning. Dag 2 - Folkene i huset setter seg ned for å diskutere hvordan de skal organinsere enkelte arbeidsoppgaver i huset. Eirik skaper spenning i huset ved å si at kjøkkenet er hvor kvinnfolk hører hjemme. Sarah slår ham i hue med kjøttkniv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå