Fjøslukt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Av en eller annen grunn har sjermegenskapene endres seg. Når jeg går inn på Egenskaper for skjerm ---> Innstillinger så ser jeg at det ligger 2 skjermer der, og ikke bare den enes som alltid har lagt der. Nå står det: 1. (Flere skjermer) på Intel..... 2. Standarskjerm på Intel.... Men skjerm nr 2 er jo ikke i bruk, og det vil jeg heller ikke, men liker ikke det som er skjedd. Hvorfor heter skjerm 1 (flere skjermer) på... Er det mulig å få vekk skjerm 2? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Mitt tips vil være å gå til enhetsbehandlng og fjerne alle skjermer derifra og ta en restart. Det løste lignende problem hos meg. Ellers kan du sjekke hva som er "Bruk denne enheten som primærskjerm". Edit: Det burde jo ha vert motsatt rekkefølge. Sjekke primærskjerm først og så fjerne + restart! Endret 18. september 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du har ikke installert en ny driver eller noe i det siste? Ganske vanlig at du ser to skjermer lista opp der dersom du har to utganger paa grafikk kortet (f.eks. dvi & vga) eller om du har baerbar maskin (LCD panel og ekstern skjerm). Ikke noe aa bry seg om. - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå