Wartech Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Har tenkt meg et nytt hovedkort, men jeg trenger noe som er overklokkingsvenlig, noen anbefalinger? Skal være et DDR hovedkort... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 EPoX EP-8K7A+! Selv om hovedkortet kune støtter en multipiler på 12.5 er det et meget bra hovedkort! Selvfølegelig trenger du ikke en høyere siden du sikkert kommer ha en fsb på minst 266fsb, så du trenger ikke no særlig multipiler. Kortet er på mange måter positivt, og jeg har kun + erfaringer av det til nå (ikke lydkortet da.. det stinker no totalt)! For å si det sånn.. du kan nesten overklokke så mye du vil med dette hovedkortet! I hvert fall godt over 2ghz vis du har kjøling og ram!!! Go epox :smile: Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Det er mange gode hovedkort der ute i dag, ikke minst leverer Epox kvalitet. Men Asus, Abit og Iwill har også glimrende kort. Tipset mitt er å ikke kjøpe noe kort i dag. Vent noen uker, for da kommer de nye hovedkortene med VIA KT266A brikkesettet. Pr i dag ser dette ut til å være det beste hvis du skal bruke en AMD-prossessor. Gå hit og les: http://hardocp.com/reviews/chipsets/kt266a/. [H]ardocp er kanskje verdens beste overklokkingsside, og du vil finne mange gode tips der:-) Ps! Jeg venter bare på Abit KR7 (KT266A). Når det kommer blir jeg noe fattigere;-) Lenke til kommentar
Wartech Skrevet 19. september 2001 Forfatter Del Skrevet 19. september 2001 Har nok lest litt om KT266A ja...hørt mye positivt om det, så det er vel bare å vente da *vente*..........*vente*..........*vente*..........*vente*..........*vente*.......... [ Denne Melding var redigert av: Wartech på 2001-09-19 19:03 ] Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Hvis du allikevell skal vente kan du jo like gjerne vente til nForce kommer og se hvordan det presterer sammenlignet med kt266a og AMD761. Hvis du ikke klarer og vente så kjøp et Asus a7v266. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå