Poor Leno Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Nå har jeg vært på kino og sett "The Hitchhiker's Guide To The Galaxy". Men problemet er bare at jeg ikke fatter hva som er pointet med den! De andre to som så filmen med meg, forsto det visst! Hva synes du om filmen? Hva syntes du var bra med filmen? It beat's me...... Endret 18. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg synes filmen var meningsløst kjedelig. Les bøkene, mye bedre. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Var en kjedelig film i mine øyne også! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skambra film, morsom som faen og rett og slett herlig laget. Thumbs up! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg sovnet, Sam Rockwell sugde - nuff said. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg sovnet, Sam Rockwell sugde - nuff said. Du suger. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Altså, jeg tittet en god del på klokken selv... Hva handlet egentlig historien om? Hva var den røde tråden i filmen? Har lest både VG og Dagbladets anmeldelser, men ble ikke klokere av det.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Da filmen er basert på første bok i en bokserie så fungerer den mer som en innledning. Man blir kastet ut i Douglas Adams univers og får kjennskap til karakterene. Men, du kan si at poenget med filmen er jorden og dens funksjon som datamaskin for de søte små musene. Skjebnens ironi er jo selvsagt stor da jorden blir ødelagt nanosekunder før den får regnet ut "det evige spørsmål". Man kommer tilbake til spørsmålet og mye annet i de senere bøkene. Jeg krysser iallefall fingerene for en oppfølger eller fire. Årets nest beste film etter Sin City fortjener jo såpass. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjedelig. Særlig morsom var den heller ikke, med enkelte unntak vel og merke. Jeg prøvde å ikke sammenligne filmen med boka da jeg visste det uansett ville gå i bokas favør, men at filmen skulle være såpass tam... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Eneste gangen jeg lo var da hovedpersonen låste hageporten når han ble jaktet på av de feite paragrafrytterne. "Ooh no! He locked it from the other side! We have to find another way around!" Endret 19. september 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Ja! Det var vel høydepunktet med filmen! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Synes filmen var morsom jeg, men den utmerket seg ikke nok til ä bli en kultklassikker akkurat... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Årets nest beste film etter Sin City fortjener jo såpass. Jeg har meget stor respekt for dine filmkunnskaper. Du vet mye mer enn meg, og har sikkert sett flere hundre flere filmer enn meg. Men ærlig talt, mener du dette seriøst? Filmen var jo bare såvidt halvmorsom! Gå og se Crash, og rett opp det jeg har sitert deg på. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 LarsP har helt rett, denne var helt fantastisk. Satt med en god følelse i magen fra første scene, og lo hjertelig av de mange vittige poengene i beste Monty Python-stil. Verste var at dama(som ikke engang har HØRT om Dauglas Adams før) også syntes den var skambra! Det VERSTE med filmen var bølingen med nerder som også var der(premieren). Illeluktende og WoW-diskuerende gjeng. Årets beste film etter Sin City(kanskje Crash vil degradere en til 3. plass, tiden vil vise). Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skambra film, morsom som faen og rett og slett herlig laget. Thumbs up! JA! helt riktig, den var kjempebra Men synes seriene som gikk på nrk2 også var artie da.......selv om de var "poor made" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Årets nest beste film etter Sin City fortjener jo såpass. Jeg har meget stor respekt for dine filmkunnskaper. Du vet mye mer enn meg, og har sikkert sett flere hundre flere filmer enn meg. Men ærlig talt, mener du dette seriøst? Filmen var jo bare såvidt halvmorsom! Gå og se Crash, og rett opp det jeg har sitert deg på. Hva har smak og behag med filmkunnskaper å gjøre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Årets nest beste film etter Sin City fortjener jo såpass. Jeg har meget stor respekt for dine filmkunnskaper. Du vet mye mer enn meg, og har sikkert sett flere hundre flere filmer enn meg. Men ærlig talt, mener du dette seriøst? Filmen var jo bare såvidt halvmorsom! Gå og se Crash, og rett opp det jeg har sitert deg på. Hva har smak og behag med filmkunnskaper å gjøre? e-penis? Oovz, jeg har sett Crash. Et herlig stykke arbeid, men Hitchhikers fikk meg til å gråte av latter. Det er det få filmer som klarer. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Enig med LP, denne filmen er årets nest beste film - helt klart. Alle sammen må gå å se den, enten de har lest boka eller ikke! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Årets nest beste film etter Sin City fortjener jo såpass. Jeg har meget stor respekt for dine filmkunnskaper. Du vet mye mer enn meg, og har sikkert sett flere hundre flere filmer enn meg. Men ærlig talt, mener du dette seriøst? Filmen var jo bare såvidt halvmorsom! Gå og se Crash, og rett opp det jeg har sitert deg på. Hva har smak og behag med filmkunnskaper å gjøre? Ingenting i og for seg. Ville bare få frem at jeg har respekt for mannens meninger når det gjelder film, selvom jeg er uenig med ham på det punktet. Og e-penis er faktisk ganske dekkende Mulig jeg bør lese bøkene før jeg uttaler meg om filmen. Følte på en måte at en god del av humoren gikk over hodet på meg. Flere i salen holdt på å le seg ihjel mens jeg satt der som et stort spørsmålstegn. Eksempel: Mos Def: "Belgium!" jeg: "Eh......hæ?". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Årets nest beste film etter Sin City fortjener jo såpass. Jeg har meget stor respekt for dine filmkunnskaper. Du vet mye mer enn meg, og har sikkert sett flere hundre flere filmer enn meg. Men ærlig talt, mener du dette seriøst? Filmen var jo bare såvidt halvmorsom! Tsk tsk. Bare det at han sier Sin City er årets beste burde jo undergrave hans egen e-penis med flere fot gjødsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå