Kenneth Solfjeld Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har akkurat bestilt meg en AMD Athlon64 3700+ "San Diego" og trenger hjelp til å velge ut et bra hovedkort. Har vært i gjennom en haug med ASUS kort opp gjennom tiden, og er veldig fornøyd med ASUS, stabile fine kort men ikke noen råskinn på overklokking. Siden "San Diego" er en bra overklokker så tenkte jeg at jeg kanskje kunne velge et mobo med overklokkingsevne og stabilitet. Jeg kan sikkert tørre å prøve en annen produsent enn ASUS og SLI er ingen hindring.. På forhånd takk! Vennlig hilsen Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Asus A8N-SLI Premium Koster en del, men er et virkelig bra kort... Endret 18. september 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Mott Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ja vilel absolutt gått for ASUS A8n SLI Premium Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nevnte ASUS A8n SLI Premium fordi jeg har A8n SLI Deluxe selv. Liker kortet veldig bra. Stabilt og yter bra, og når du i tillegg får det lydløst. Men dersom du stiller store krav til overklokkings potensiale, finnes det sikkert bedre valg.... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Er dette et bra kort? Lenke til kommentar
spiritmoon Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 shg.no selger a8n sli premium billigere enn dem fleste -sjekk der Lenke til kommentar
TAS Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kan anbefalle A8N-SLI Premium på det varmeste. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Bygde maskin til sønnen til samboeren min med et A8N-SLI Deluxe, og jeg er full av imponasje, bortsett fra den bråkete chipset vifta! Tror jeg går for det Premium kortet. Kommer sikkert ikke til å angre! Lenke til kommentar
candymann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Test av 6 aktuelle 939 hovedkort finner du her!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Ble ikke mye klokere av den testen! Yter DFI kortet virkelig så bra? Har hørt snakk om stabilitetsproblemer.. Endret 18. september 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Ble ikke mye klokere av den testen! Yter DFI kortet virkelig så bra? Har hørt snakk om stabilitetsproblemer.. Ytelsesforskjell mellom hovedkort er skjeldent veldig stor, så jeg tror jeg ville knalla til med ASUS-hovedkortet! Endret 19. september 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 DFI har veldig godt overklokking potensiale i forhold til Asus (hva jeg har lest av div tester og erfaringer). Jeg kommer selv til å gå for DFI, og bytte ut chipsett vifta med Zalmans passive kjøleløsning. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Det blir trangt, hvordan skal du på flass til det? Jeg har selv et nForce4 hovedkort med en totalt misplassert chipsett vifte... Endret 2. oktober 2005 av briktern Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvis penger ikke er noe problem så kan du jo ta en titt på ASUS A8N32-SLI Deluxe. Det har passiv kjøling som SLI Premium, men i kobber. Siden det er nyere og koster litt mer så er det sikkert bedre. Ihvertfall er det ordentlig båndbredde for SLI, men det er kanskje ikke så viktig. Jeg kommer nok til å kjøpe A8N32, les mer her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=477618 Uansett vil du sikkert ikke angre på å kjøpe med passiv og dermed lydløs kjøling, enten det er Premium eller Deluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå