carl-kr. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) hei har lyst på denne viftestyringen for å gjøre pcen min mer stille. men jeg stusset på det siste kunde innlegget.det står at jeg kun kan styre en vifte med denne?? stemmer det? hvis ikke tror jeg at jeg kjøper http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120114&cks=PLC Endret 18. september 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 på vegne av meg og resten av hw.no: Hvilket viftestyring? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Shit. Han kan ikke skrive og har glemt link, men har 1009 innlegg? Hvordan er det mulig? Det er vel ikke spam? Hvilken viftestyring? Endret 18. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 glemte vist link. det er rettet opp oventill går litt fort i svingene av og til. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 styringen kan styre 2 vifter ser det ut som. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg har den.. den er ikke så veldigt go viftestyring den styrer en vifte og noe desibell grier.. den er enkligt bare tøff å ha på pcen.. jeg bruker den ikke.. har den bare på får tøft... den gir ikke ut 12V engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå