NisseMannH4X Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp til å lese av hvor stor tilhengervekt bilen kan trekke i vognkortet, har oppkjøring om litt over en uke. I vognkortet for personbil har man jo disse vektene: - Tillatt totalvekt - Tillatt akselast - Egenvekt med fører - Tillatt egenvekt m/fører - Tillat vognkortvekt - Tilatt hengervekt m/brems - Tilatt hengervekt u/brems - Tilatt koblingslast - Tilatt taklast Hvordan finne ut hvor tung tillhenger jeg kan trekke på førerkort klasse B? Hvilke kan ikke være større en den osv? På forhånd takk! Endret 18. september 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 I feltet til venstre i forumet finnes det en funksjon som heter "søk". Den er ikke der til pynt. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=452885 Ikke sant? Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Tuller du? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nei, utrolig nok tuller jeg ikke. Du lager en tråd der du spør om det samme som i en annen tråd. Ikke bare kan du søke etter den, den ligger faktisk på første siden i trafikkforumet, og inneholder mange gode svar. Så nei, jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tuller du? hahahha Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Førerrett for motorvogn som har maksimalt 8 pasasjerplasser og tillatt totalvekt høyst 3500 kg. Du kan trekke tilhenger med tillatt stotalvekt på høyst 750 kg. Du kan også trekke tyngre tilhenger, men da må tillatt totalvekt for bil og tilhenger ikke overstige 3500 kg, samtidig som tillatt totalvekt av tilhengeren ikke må overstige bilens egenvekt. *Synes søkefunksjonen på forumet er dårlig * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå