Fluffe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Heisann. Kom nettop hjem fra Danmark og kommer inn på rommet mitt der jeg ser 10-12 små fluer surre rundt i lufta. Jeg vet fra før at fluer formerer seg ganske fort. Noen som har noen råd som gjør at jeg kan få fjernet disse fluene før de blir en større plage? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 En sammenrullet avis og A-Team sangen. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 En sammenrullet avis og A-Team sangen. :!: haha den var bra! ellers så kan du dra til ett eller annet gartneri eller en anne butikk og spørre om insetk spray/ flue spray. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 En litt mer permanent løsning; vask rommet/leiligheten/huset regelmessig (jepp, flere ganger i året er å anse som et minimum, helst oftere også). Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 En litt mer permanent løsning; vask rommet/leiligheten/huset regelmessig (jepp, flere ganger i året er å anse som et minimum, helst oftere også). Det er bare homsete.. Fram med radarspray sier jeg.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lukk opp vinduet? Lenke til kommentar
acon Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hent støvsugeren.. du skal slippe å støvsuge gulvet.. du bare støvsuger fluene... bare pass på at de ikke kommer ut igjen når du skrur av maskinen Funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå