ronnyaa Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har nå omsider klart å knø meg til å få montert den "nye" tv & stereo benken min. Har brukt hobbyplater, og 24mm gjengejern så det burde tåle 40 kg tv, pluss 40 kg stereo +++ Benken har vel totalt kostet 3-4 hundre kroner tipper jeg, og ikke så mange timer arbeide, mest venting mellom hvert malingsstrøk. Hva syns så folket om dette da ? Noen som har tips til DIY v2 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Meget pent, keep up the good work Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Her er forresten ett "før bilde" (etter at jeg og samboeren hadde knekt litt pils og vin ) EDIT : Ja, lampen er ikke akkurat rett... Endret 18. september 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ser veldig bra ut det der! Et spørsmål: Har det hengt ting på den veggen der før, eller er det bare jeg som ser "skygger" ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Et spørsmål: Har det hengt ting på den veggen der før, eller er det bare jeg som ser "skygger" ? Var da voldsomt så mye rart dere la merke til da Har nok vært bilder der ja, og det ser ikke særlig fint ut. Kommer til å skrive ut noen -> henge opp noen av bildene jeg har tatt opp gjennom årene, og skal lage en hylle i samme stil å henge på veggen over tv'n. Har fått syyyykt mye kjeft av samboeren siden hun har mistet masse skap plass til å legge fra seg "dameting" i.. men jeg har fått kjeft før, så det går nok over.. håper jeg.... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå