marcus^^ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei! Viften på mitt PCIexpress ATI X600 har sluttet å snurre. Den er helt umulig Trenger en ny vifte. Jeg har kjøpt heatpipekjøling, men dette var det ikke plass til! Universal-clip er det heller ikke plass til, er nødt til å ha en kjempeliten vifte. Hvor finner jeg en sådan? Ev. noen som har en vifte? OBS! Bildet som er vedlagt, er skjerkortet med heatpipekjøling, dette var det ABSOLUTT ikke plass til.. Håper på å få hjelpsomme svar! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hah, du har jo HP/dell maskin. Da er saken oppklart Lenke til kommentar
marcus^^ Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Hah, du har jo HP/dell maskin. Da er saken oppklart hehe har en HP ja.. men jeg trenger hjelp, ikke mobbing ;P Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du kan få kjøpt noen små vifter fra meg, tror de er 30*30mm. Er du interesert, kan jeg måle den for deg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stenges da emnetittel ikke er endret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg