MKej Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er Asono DVDX70+ en bra dvd spiller, noen som har erfaring med den Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er en tråd om den her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=427063&hl=kjøp Er fremdeles veldig fornøyd med tanke på hva den kostet. "Støttes DivX6?"Delvis; DivX6 menyer fungerer ikke: Undertekster og lydspor fungerer fint, og du kan bytte mellom tekster og lydspor med knappene på fjernkontrollen. Dette gjelder DVDX70 og DVDX70+ Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har hatt den selv en tid og er kjempefornøyd med den. Ikke mange andre til den prisen som er så bra på å takle alle forskjellige formater. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg har dvdx70 i mitt hjemmekinosystem. Den fungerer utmerket. Jeg har faktisk anbefalt den og storebroren 70+ her maaange ganger. her med min gamle reciever her med min NESTEN ny reciever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå