Gå til innhold

cry engine 2.0 tech demo shacky cam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er bare en tech demo av cryengine 2.0.så vitt jeg vet holder crytek bare på med det spillet som blir publishert av ea.tech demoen ble vist fram på et visning av microsoft vista som microsft holt.spillet har i allefall støtte for sm4.0 og dx10.

etter og ha sett tech demoen skulle man ha trodd at de holt på med farcry2.kansje at ubisoft ber crytek lage farcry2.

Lenke til kommentar
dette er bare en tech demo av cryengine 2.0.så vitt jeg vet holder crytek bare på med det spillet som blir publishert av ea.tech demoen ble vist fram på et visning av microsoft vista som microsft holt.spillet har i allefall støtte for sm4.0 og dx10.

etter og ha sett tech demoen skulle man ha trodd at de holt på med farcry2.kansje at ubisoft ber crytek lage farcry2.

husk at crytech er kjøpt opp av EA :nei::(

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
nei crytek er ikke oppkjøpt av ea.de har bare et veldig nært samarbeid.

ea har funnet ut at de er ikke god på og lage skyte spill,derfor har de bet crytek lage en ny fps franchise for dem.

ahh.. da så :yes: så lenge de ikke kjøper de opp så blir jeg glad... **hehe.. klarer ikke og lage bra FPS spill selv sier de? kan de ikke bare legge ned hele firmaet istedenfor? :p **

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det som er mere interessant er hvilke maskinkrav kreves for å kjøre dette spillet med max eyecandy, når det engang kommer ut..? Noe sier meg at P3 og GeForce3 er "litt" for lite denne gangen altså..

Lenke til kommentar

Men og en huff. Hvis det er slik at EA skal finansiere en evetuell tittel, så kan vi vel sikkert se langt etter slik enorm support gjennom patcher som CryTek har gitt til FarCry. Har ikke så mye erfaring med EA selv da, men jeg regner med de ikke er spesielt mye bedre enn andre store utgivere på akkurat det punktet. Et par patcher, så er det ferdig, i allfall på mainly singleplayer tittler.

Men den grafikken ser veldig nice ut. Bare en remake av FarCry ville jeg gladlig kjøpt med den motoren der.

Lenke til kommentar

Er de i stallen til EA?!!

Stemmer dette ja... EA gjorde jo et gedidgent innhugg i Ubisoft... those cheeky bastards.

Men se det på den lyse siden, slik EA holder på nå så slipper vi å uroe oss om når neste patchen til et spill kommer, den kommer nemlig ikke. No worries!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...