graks Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 sjekk ut denne denne dx10 tech demo som crytek har laget for microsoft. kvaliteten på videoen er ikke kjempe bra,men det viser litt on grafikken i farcry. spillet til crytek kommer ut når microsoft vista.grafikken i cry engine 2.0 er fantastisk,noe av det beste jeg har sett. http://media.putfile.com/CryENGINE2_PDC05-XviD Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jo det der så jo veldig nice ut. Like f.eks. det at vegetasjon ble påvirket når du gikk inn i det, og den solnedgangen var jo veldig fin Som vanlig er det noe å se fram til. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 fy å dæven den var nice masse godis der.. utrolig bra fysikk motor og (havok2?) og bra kvalitet på skygger osv osv.. supert .. gleder meg snakker vi om FarCry 2 her kanskje? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hmmm... kom aldri noe hos meg. noen som har en link til fila? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 snakker vi om FarCry 2 her kanskje? Håper det Lenke til kommentar
graks Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 zeOx[' date=18/09/2005 : 18:40] hmmm... kom aldri noe hos meg. noen som har en link til fila? http://s2.putfile.com/videos/26010431325.wmv Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 takk takk dæven steike det så bra ut! endelig volumetriske skyer Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Endelig et spill der man ikke går rett gjennom busker! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 lurer på om dette utvikler seg til FarCry 2... FarCry var jo det spillet med ebste grafikk når det kom ( ? ), og tok pusten av de fleste.. kanskje "FarCry 2" gjør det samme? Lenke til kommentar
graks Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 dette er bare en tech demo av cryengine 2.0.så vitt jeg vet holder crytek bare på med det spillet som blir publishert av ea.tech demoen ble vist fram på et visning av microsoft vista som microsft holt.spillet har i allefall støtte for sm4.0 og dx10. etter og ha sett tech demoen skulle man ha trodd at de holt på med farcry2.kansje at ubisoft ber crytek lage farcry2. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) dette er bare en tech demo av cryengine 2.0.så vitt jeg vet holder crytek bare på med det spillet som blir publishert av ea.tech demoen ble vist fram på et visning av microsoft vista som microsft holt.spillet har i allefall støtte for sm4.0 og dx10. etter og ha sett tech demoen skulle man ha trodd at de holt på med farcry2.kansje at ubisoft ber crytek lage farcry2. husk at crytech er kjøpt opp av EA Endret 18. september 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
graks Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 nei crytek er ikke oppkjøpt av ea.de har bare et veldig nært samarbeid. ea har funnet ut at de er ikke god på og lage skyte spill,derfor har de bet crytek lage en ny fps franchise for dem. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 nei crytek er ikke oppkjøpt av ea.de har bare et veldig nært samarbeid.ea har funnet ut at de er ikke god på og lage skyte spill,derfor har de bet crytek lage en ny fps franchise for dem. ahh.. da så så lenge de ikke kjøper de opp så blir jeg glad... **hehe.. klarer ikke og lage bra FPS spill selv sier de? kan de ikke bare legge ned hele firmaet istedenfor? ** Lenke til kommentar
halola Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Endelig et spill der man ikke går rett gjennom busker! hitman Endret 18. september 2005 av halola Lenke til kommentar
halola Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 zeOx[' date=18/09/2005 : 18:46] endelig volumetriske skyer Hehe, det hørtes bra ut ja, men jeg tror jeg aldri har hatt den tanken i hodet mitt før Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det som er mere interessant er hvilke maskinkrav kreves for å kjøre dette spillet med max eyecandy, når det engang kommer ut..? Noe sier meg at P3 og GeForce3 er "litt" for lite denne gangen altså.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 WOW , Det så utrolig bra ut. Håper bare så inderlig at Far Cry 2 kommer.. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men og en huff. Hvis det er slik at EA skal finansiere en evetuell tittel, så kan vi vel sikkert se langt etter slik enorm support gjennom patcher som CryTek har gitt til FarCry. Har ikke så mye erfaring med EA selv da, men jeg regner med de ikke er spesielt mye bedre enn andre store utgivere på akkurat det punktet. Et par patcher, så er det ferdig, i allfall på mainly singleplayer tittler. Men den grafikken ser veldig nice ut. Bare en remake av FarCry ville jeg gladlig kjøpt med den motoren der. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er de i stallen til EA?!! Stemmer dette ja... EA gjorde jo et gedidgent innhugg i Ubisoft... those cheeky bastards. Men se det på den lyse siden, slik EA holder på nå så slipper vi å uroe oss om når neste patchen til et spill kommer, den kommer nemlig ikke. No worries! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 O M F G Det der var SYKT! Gleder meg som ein jævel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå