zacka Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har kjøpt "LG RH7800 for 3600,-" på Netthandelen. Koster 5000,- på Lefal og de andre elektrokjedene Finner ikke no' info om noen DVD-opptakere har text-tv funksjon... De har jo innebyd tuner, så hvorfor ikke? Har plasmaskjerm uten tuner. Derfor må jeg bruke DVD-opptakeren som tuner. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tviler sterkt på at DVD eller VHS opptakere har noen form for tekst-tv, da det ofte er uønskelig å ta opp slik informasjon. Jeg tror dette blir sløyfet for å unngå uheldige brukerfeil. Parabolmottakere og TVer har derimot ofte dette. Tekst-tv er ofte en egen modul, som det sent på 80-tallet var mulig å ettermontere på enkelte TV-modeller (såfremst det var gjort plass til den). Jeg tror det kan bli vanskelig å ettermontere noe slikt i en hypermoderne, digitalisert og programvarestyrt DVD-opptaker. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Okidoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå