SOGM Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er det, det? Takker for RASKE svar Har tenkt til å kjøpe Dette hovedkortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ja, det er mulig. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kjempenyheter; du kan bruke hele 2 skjermkort med pci-ekspress i tillegg til flere med pci. Men agp-kort kan du nok ikke bruke, det er kanskje det du mener? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Må bare si att du har valgt deg et kjempbra HK. Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Det jeg lurte på var om jeg kunne plasere en av denne på et av denne? Men kan jeg da i senere tid kjøpe GTX utgaven av skjermkortet som oppgradering eller må jeg ha akkurat det samme skjermkortet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Ja, de to passer fint sammen. Mht om du kan kjøpe et 7800GTX-kort senere og kjøre i SLI sammen med det 7800GT kortet, så er svaret kanskje. Er noen forbedringer på trappene som gjør at man kan kjøre SLI med kort fra forskjellige produsenter, bla. Kanskje dette vil gjøre at du også vil kunne kjøre et 7800GT i SLI med et 7800GTX. Men sikker er jeg ikke, så ikke drep meg om jeg tar feil. Er nok uanskvett tryggest å satse på to kort som er helt identiske, hvis mulig. Endret 18. september 2005 av Aetius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jo den skal gå men, da justeres hastigheten til det dårligste kortet du har.. altså GT så det er egentlig ikke noe vits og kjøpe et GTX da heller et Gt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå