gArd- Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg oppdaterer min norton internet security ukentlig og er godt fornøyd med brannmuren, men etter siste update har jeg fått problemer med pålogging til nettbank ( www.totenbanken.no ) ... Etter at jeg har fylt inn mitt fødselsnummer og trykket neste stopper det bare helt opp med meldingen: Nettbank Pålogging Vennligst vent, laster siden for pålogging... på statuslinja står det følgende: "Applet BBSApplet notinited" Jeg har nyeste versjon av java og jeg dobbeltsjekket i norton at det ikke sto på noe blokkering av java. Jeg har også på "tillat alle" på både nettleser og java. Har også prøvd å deaktivere norton! Noen som har en ide om hva som gjør at jeg ikke kommer inn på nettbank? en port eller noe som må åpnes? Problemet kom altså etter siste update fra norton.. Endret 19. september 2005 av Sajres Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 For å sjekke om det er det som er problemet kan du i hvertfall til og begynne med prøve og deaktivere Norton internet security og sjekke om du da kommer inn. Lenke til kommentar
gArd- Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) har gjort det.... det hjalp ikke... men altså rimelig sikker på det er det som er grunnen likevel, siden det kom rett etter updaten.. er ikke alltid det å deaktivere fw'n hjelper.. hender den må fjernes HELT.. hvertfall hørt om tilfeller hvor det måtte gjøres.. men skulle da tro at norton kan moddes så det funker? Endret 19. september 2005 av Sajres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå