Gjest medlem-82119 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Under skjermkort og tv-kort delen i forumet så ligger det en ganske bra tabell som lister opp de ulike skjermkortene med tekniske data i tabellform. Savner en tilsvarende for mobiltelefoner som viser, kanskje sortert etter merke og stigende modell, de ulikt tilgjengelige mobiltelefonene med sine tekniske data (standbytid, taletid, ladetid, avkrysning for om de har bluetooth, ir, 3g osv osv). Ser at veldig mange lurer på om den og den mobilen har de og de funksjonene, så en slik tabell ville vært nyttig.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tenker du på en slik en? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det finnes vel noe slikt for mobiler og vel.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noe lignende ja, men kansje vel omfattende samt at den må vise oversikten for alle modeller samtidig slik at hvis jeg for eksempel vil ha en modell som har bluetooth, mp3 spiller og radio kan jeg sjekke hvilke modeller som har det på en rask og enkel måte, samtidig som alle som lurer på den enkelte modells spesifikasjoner også får svar. Det finnes selvsagt slike oversikter for den enkelte modell eller som kort sammenligning, enten på produsentens side eller på elkjøp/expert osv. Men man får normalt kun sett 3-4 modeller om gangen, og de tekniske dataene er veldig omfattende. Ser for meg en tabell med standbytid, taletid, antall pixler på kameraet, antall farger/pixler på skjermen, om det har fotolys/bluetooth/ir/voicedial/minnekort (med størrelse), vann/støt-beskyttet, radio (eventuelt skille mellom vanlig og rds), mp3 spiller, om den kjører operativsystem (og hvilken type, ofr eksempel symbian series 60), og andre ting folk vil vite. Jeg kjenner selv ikke de tekniske dataene til så mange telefoner, derfor gjør jeg det ikke selv. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Du får ta det opp under "ris og ros" delen. Endret 19. september 2005 av SumSar Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noe lignende ja, men kansje vel omfattende samt at den må vise oversikten for alle modeller samtidig slik at hvis jeg for eksempel vil ha en modell som har bluetooth, mp3 spiller og radio kan jeg sjekke hvilke modeller som har det på en rask og enkel måte, samtidig som alle som lurer på den enkelte modells spesifikasjoner også får svar. Slik som dette? Derfra har du de detaljerte spesifikasjonene og sammenligningsfunksjonen. Beklageligvis er layouten her på amobil så 'trang' at produktguiden blir uoversiktlig og nesten umulig å bruke skikkelig på denne måten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Amobils oversikt er forsåvidt grei, men også her må man plukke ut modeller og så sammenligne. Så for meg en ferdig tabell med de mest intr. informasjonen slik at man raskt kunne sammenligne funksjoner på tvers av modeller og produsenter uten å klikke seg gjennom noen valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå