mushyn Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hei! jeg kjøpte et olympus mju mini kamera (5 megapiksler) for en måneds tid tilbake, og det har fungert bra. Men da jeg overførte bilder til pcen idag oppdaget jeg at dato og klokkeslett hadde stilt seg tilbake på standard, altså 01.01.05 kl 00:00. skal ikke skje så vidt jeg vet... noen kommentarer? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kan ha blitt nullstillt hvis du har hatt batteriene ute. Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 trodde ikke det skulle skje..? batteriene må tas ut for å lades... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har sett dette på flere kamera. Dersom batteriene er lenge ute av kamera, eller lades HELT ut, blir innstillingen borte. Løsning: Kjøp 2 sett oppladbare, eller sett inn alkaliske mens du lader. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jepp, det er vel somregel et lite batteri i kameraet som driver klokken når batteriet er ute? Har kanskje ikke holdt lenge nok i ditt tilfelle? Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 takker for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå