Caveman Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 jeg står litt fast, jeg må velge mellom msi nforce + 256mb ddr eller radeon 8500? jeg har nå: abit kt7a voodoo3 :sad: 512mb sdram (133) ibm 60gxp 40gb hd Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 ops glemte, har athlon 1ghz (200) Lenke til kommentar
Predator Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Radeon 8500 sefølgelig!!!! Voodoo kortet ditt er en flaskehals i systemet ditt alerede. Eneste problemet med radeon 8500 er at det ALDRI kommer til Norge jo..... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Pøh! ATI Radeon 8500 har kommet! http://www.datorbutikken.com/no Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 IKKE KOMMER TIL N RGE??! I HVILKET ÅR ER DET DU BEFINNER DEG I EGENTLIG!!!!!! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 predator: nforce innholder et onboard gf2mx som skal være ganske bra, det er faktiks nesten identisk til det kortet som er på X-Box. radeon 8500 er ikke kommet til norge... det står på wedbutikken, men ingen har kortene på lager... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Quote: On 2001-11-28 22:47, Caveman skrev:predator: nforce innholder et onboard gf2mx som skal være ganske bra, det er faktiks nesten identisk til det kortet som er på X-Box. Sist jeg hørte var det GeForce3 som var på X-box Hva med å kjøpe N-Force som mellomledd til seinere.. Chipsettet har jo integrert lyd og grafikk som holder en stund.. Når du da skal kjøpe noe i tillegg til maskina kan du satse på et radeon kort seinere.. Men selvfølgelig hvis du vil ha ytelse akkurat NÅ burde du vurdere å kjøpe nytt skjermkort istedenfor HK Lenke til kommentar
Stone Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Kjøp Radeon 8500!! Vent med oppgradering til nye hovedkort kommer med termisk sikring for AMD prosessorer............. Da slipper du å bekymre deg over at prosessoren din får en fortidlig død som så mange Athloner.....(Har en Duron 750@1000mhz selv og når cpu viften streiket restartet maskinen bare uten noen varige skader.........) Dessuten bør du egentlig vente til et hovedkort kommer ut som støtter de nye .13 microns AMD prosessorene med 333mhz FSB! Hvis du da ikke har mye penger å brenne på PC!! Ved å oppgradere hovedkort, og minne får du ikke så altfor mange prosent økning i merkbar ytelse. vel å merke hvis du da spiller mye, og ikke bruker maskinen mye til prosessor/minne krevende arbeid som f.eks. video/bilde redigering.... Har selv et MX kort, og må tweake endel for å få ytelsen der jeg føler at ting går skikkelig flytende, . Når jeg spiller multiplayer med mye som skjer må jeg justere ned oppløsningen fra 1024 x 768 til 800 x 600, grafikken blir da etter min smak for kornete.. Er pc`en din mest brukt til spilling og ikke en "arbeidshest" så er Radeon kortet en veldig god oppgradering for deg!! Går selv å sikler på det........ S-O [ Denne Melding var redigert av: Stone på 2001-11-28 23:18 ] Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Siden du har et kt7a board, synes jeg ikke du skal kjøpe nytt hovekort, dette hovekortet (som også jeg har) støtter Athlon 2000 XP, og du har jo allerede 512MB ram... -Skal du kaste dette?? -Derimot er voodooet ditt på tide og skifte ut (sjekk 3dfx.com -der får du penger for det om du bytter det i et GeForce kort om du kjenner noen i usa). -Men jeg ville mye heller kjøpt et GeForce3Ti200 -Og spart noen kroner. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 jeg har abit kt7a v1.2 det støtter ingen av athlon xp prosessorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå