Nobrains Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg blir helt gal her...sitter og skal legge til musikk på min mors ipod. Det gjør jeg fra maskinen til lillebroren min som også bruker ipod. Det blir bare kluss og jeg orker ikke mase med det. Det finnes vel en crack/firmware greie som gjør at jeg kan slenge over mp3 på en ny "harddisk" som vises i min datamaskin. HJELP! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du kan jo prøve Red Chair Softwares Anapod Explorer istedenfor iTunes. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kan man bruke ephpod til å overføre sanger fra ipod til pcen ? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noken som har tips om gratis program?? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 kan man bruke ephpod til å overføre sanger fra ipod til pcen ? Går helt fint, dessuten er Ephpod gratis Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 virker ikkje som den støtter Shuffle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå