Beining Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei, Mulig feilpostet, men prøver meg her. Vi skal ha en Steinerskolen logo på skolen nå, men jeg er ikke noe flink til å lage noen kule logoer. Hadde vært kjempe fint om noen hadde hjulpet meg med en kul logo. Er ikke noe spesiellt tema, bare den er kul. takker for alle forslag Lenke til kommentar
Beining Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Takk, den var kul! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Eller bare gjøre det enkelt Lenke til kommentar
Beining Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Takk igjen. Men jeg tror egentlig ikke jeg ha noen bakgrund desverre. Vi skal ha det på skole gensere, så vi må nok desverre ha kun tekst. Hadde vært kult med noen små stein eller noe som bokstaver. Takker Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvilken farge skal det være på t sjortene? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Er ikke helt sikker, men tror det skal være sort Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da syns jeg det hadde vært mye fetere med litt grafikk og tekst. Jeg går på Nissen, og i år ble forslaget om en plain genser med NISSEN skrevet på vurdert. Men det er som regel mye fetere med litt grafikk og tekst som går sammen Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Er enig med deg lanka! Skal ta det opp på skolen i dag... mase litt:) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Gi oss feedback om hva kriteriene er som du må følge Så vi kan prøve å snekre sammen no Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Fikk ikke noe bra svar på skolen i dag, men tenkte meg det hadde vært litt kult med "gråsten" som bokstaver eller noe sånn. Tror jeg kan ha bakgrund på genseren. Fikk desverre ikke noen veldig bra svar i dag på skolen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ÜberNabben: Likte din siste kjempegodt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg gjorde det også, likte den siste din ÜberNabben! Det var litt school faktor over den, sånn old-school. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå