Anonym5656 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 når jeg tar fbsetbg bakrund.jpg får jeg bare denne meldingen: fbsetbg: I can't find an app to set the wallpaper with. You can install one inmany many ways but I will give you some simple advice: install Eterm and you're set. Eterm provides Esetroot and thats a great wallpaper setter. I recommend you install the package provided by your distro. Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Fbsetbg er bare en frontend for andre program. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Det sa meg ikke så mye. Men hvordan skal jeg få skiftet bakrundsbildet i fluxbox? Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Du trenger et program til å sette bakgrunn. F.eks Imagemagick. BTW: Har du planer om å bruke ROX i kombinasjon med Fluxbox så lar du bare ROX ta seg av bakgrunnen. Endret 18. september 2005 av olear Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 når jeg tar fbsetbg bakrund.jpg får jeg bare denne meldingen: fbsetbg: I can't find an app to set the wallpaper with. You can install one inmany many ways but I will give you some simple advice: install Eterm and you're set. Eterm provides Esetroot and thats a great wallpaper setter. I recommend you install the package provided by your distro. Distro? fbsetbg er som sagt berre eit program som leitar etter andre program for å setje bakgrunnen. http://www.fluxbox.org/docbook/en/html/chap-bg.html Du kan f.eks legge inn eterm (apt-get install eterm), så skal fbsetbg funke. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 når jeg tar fbsetbg bakrund.jpg får jeg bare denne meldingen: fbsetbg: I can't find an app to set the wallpaper with. You can install one inmany many ways but I will give you some simple advice: install Eterm and you're set. Eterm provides Esetroot and thats a great wallpaper setter. I recommend you install the package provided by your distro. Distro? fbsetbg er som sagt berre eit program som leitar etter andre program for å setje bakgrunnen. http://www.fluxbox.org/docbook/en/html/chap-bg.html Du kan f.eks legge inn eterm (apt-get install eterm), så skal fbsetbg funke. Takk takk! Det funka fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå