Gå til innhold

Hjemmekino på 1400 watt til 2495,-!

Espein

Anbefalte innlegg

Jeg letter etter et hjemmekino anlegg med bra kvalitet og en super pris.

Og jeg kom over dette hjemmekino anlegget for kun 2495,-!

Litt info om det finner du her.

Noen som har testet dette/har det. Fungerer det bra, hvordan er lyden, bra kvalitet osv.

Vist dere vet om noe som er bedre enn dette til samme pris, så skriv gjerne det her!

Takk.

EDIT: Kan man koble dette til pcen?

Fant også ut en ting, der jeg skal evt. bestille det fra står det 1400 watt, og på den siden jeg oppga står det 700W :dontgetit:

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ser ikke noen sterke motsetninger mellom dette da:

Strømforbruk : 180 W <---> Utgangseffekt (RMS) : 6 x 115 W

Sikkert greit for pengene, men effekten er nok noe helt annet enn du tror.

Men det må være elkjøp som har oppgitt feil vare navn, for her er hjemmekinoen jeg mente. Og når jeg søkte på det navnet på Philips.no så kom det en annen informasjon om hjemmekinoen opp.

Lenke til kommentar
Men det må være elkjøp som har oppgitt feil vare navn, for her er hjemmekinoen jeg mente. Og når jeg søkte på det navnet på Philips.no så kom det en annen informasjon om hjemmekinoen opp.

Å? på elkjøp sine sider står det "Philips HTR5000", samme modell navnet på Philips sine sider. :roll:

Det anlegge har effektive klasse-d forsterkere, men man kan aldrig få større effekt ut en inn. Så den forsterkeren er på ca 6x 25 reelle watt.

Aner ikke hvor elkjøp har fått 1400 watt fra

Lenke til kommentar

Er ikke vits å bruke penger på plastisk uansett mener jeg.

Altså jeg mener folk tror Sony, Panasonic, Philips er de store gudene når det gjelder høyttalere anlegg osv. De som setter seg litt mer inn i effekt ( P ) sin verden får somregel det beste ut av sitt eget kjøp.

Lenke til kommentar

Hei og takk for din henvendelse!

Vi er ikke ute etter å lure noen. Har gitt beskjed videre til rette vedkommnede ang. htr5000. Dette vil bli sjekket opp og evnt. rettet.

At det muligens står feil i vår kundeavis, må jeg bare beklage, da det kan forekomme trykkfeil.

Ha en fortsatt fin dag!

Vennlig hilsen

Hege Anita Stav

Elkjøp kundesenter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...