Espein Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg letter etter et hjemmekino anlegg med bra kvalitet og en super pris. Og jeg kom over dette hjemmekino anlegget for kun 2495,-! Litt info om det finner du her. Noen som har testet dette/har det. Fungerer det bra, hvordan er lyden, bra kvalitet osv. Vist dere vet om noe som er bedre enn dette til samme pris, så skriv gjerne det her! Takk. EDIT: Kan man koble dette til pcen? Fant også ut en ting, der jeg skal evt. bestille det fra står det 1400 watt, og på den siden jeg oppga står det 700W Endret 18. september 2005 av Ludacris Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Du ser ikke noen sterke motsetninger mellom dette da: Strømforbruk : 180 W <---> Utgangseffekt (RMS) : 6 x 115 W Sikkert greit for pengene, men effekten er nok noe helt annet enn du tror. Endret 18. september 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Du ser ikke noen sterke motsetninger mellom dette da: Strømforbruk : 180 W <---> Utgangseffekt (RMS) : 6 x 115 W Sikkert greit for pengene, men effekten er nok noe helt annet enn du tror. Men det må være elkjøp som har oppgitt feil vare navn, for her er hjemmekinoen jeg mente. Og når jeg søkte på det navnet på Philips.no så kom det en annen informasjon om hjemmekinoen opp. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Lekkert hjemmekinoanlegg med lydstyrke på 1400 watt ...og jeg som har trodd at lydstyrke måles i dB og effekt måles i watt.. Dårlig markedsføring mot wattkåte fjortisser spør du meg! Endret 18. september 2005 av Peterman Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men det må være elkjøp som har oppgitt feil vare navn, for her er hjemmekinoen jeg mente. Og når jeg søkte på det navnet på Philips.no så kom det en annen informasjon om hjemmekinoen opp. Å? på elkjøp sine sider står det "Philips HTR5000", samme modell navnet på Philips sine sider. Det anlegge har effektive klasse-d forsterkere, men man kan aldrig få større effekt ut en inn. Så den forsterkeren er på ca 6x 25 reelle watt. Aner ikke hvor elkjøp har fått 1400 watt fra Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er ikke vits å bruke penger på plastisk uansett mener jeg. Altså jeg mener folk tror Sony, Panasonic, Philips er de store gudene når det gjelder høyttalere anlegg osv. De som setter seg litt mer inn i effekt ( P ) sin verden får somregel det beste ut av sitt eget kjøp. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 1400 watt. :!: Må være en av de groveste løgnene jeg har sett på lenge. Hadde det virkelig vært sant hadde det vært en sensajon. Det hadde til og med stått på førstesiden av VG. Hvis du vil lære litt om watt og juksewatt,så er dette lærerikt. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) "rack" er mitt verste mareritt Aldri kjøp ferdigpakker og tro de er noe mer enn det man betaler for.. Endret 19. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
pahf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Du får hva du betaler for, dette gjelder i aller høyeste grad sånne ferdig plast pakker. Spar litt penger og kjøp litt mer kvalitet. Så vil du bli mye mer fornøyd. Slik er det i stort sett alt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Hei og takk for din henvendelse! Vi er ikke ute etter å lure noen. Har gitt beskjed videre til rette vedkommnede ang. htr5000. Dette vil bli sjekket opp og evnt. rettet. At det muligens står feil i vår kundeavis, må jeg bare beklage, da det kan forekomme trykkfeil. Ha en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen Hege Anita Stav Elkjøp kundesenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå